//
کدخبر: ۳۹۳۷۵۲ //

تفهیم اتهام ترامپ آغاز شد/ بی‌گناهم؛ هیچ کدام از اتهمات را نمی‌پذیرم!

دونالد ترامپ در جلسه تفهیم اتهام خود در دادگاه منهتن نیویورک اعلام بی‌گناهی کرد.

تفهیم اتهام  ترامپ آغاز شد/ بی‌گناهم؛ هیچ کدام از اتهمات را نمی‌پذیرم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پایگاه خبری «آرتی» روسیه دقایقی پیش در ادامه حواشی بازداشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و در جریان انگشت نگاری و بازتاب رسانه‌ای آن نوشت هم‌اکنون ترامپ پس از انگشت‌نگاری و خروج از بازداشت موقت برای دفاع از خود وارد سالن دادگاه منهتن و حضور در مقابل قاضی برای دفاع از خود شده است.

 

در همین راستا، الجزیره به نقل از «سی ان ان» گزارش داد به نظر می‌رسد دونالد ترامپ پس از شنیدن اتهامات از سوی قاضی دادگاه، اعلام بی‌گناهی کند.

همچنین، روزنامه نیویورک تایمز همزمان در خبری فوری نوشت تیم وکلای حقوقی ترامپ پیش از وی در دادگاه حضور دارند و هم اکنون ترامپ در حال استماع موارد اتهامی از سوی دادگاه منهتن است.

«ان بی سی» نیز در پوشش لحظه به لحظه دادگاه گزارش داد ترامپ از پاسخ به پرسش خبرنگاران در دفاع از خود در دادگاه با بی‌توجهی پاسخ نداده است.

نیویورک تایمز اعلام کرد قاضی دادگاه در ابتدای دادگاه، به ادعاهای وکیل مؤسسات خبری و جراید ضد ترامپ استماع خواهد کرد.

به گزارش ان بی سی آمریکا، هم اکنون ترامپ در حال رد اتهامات از سوی قاضی دادگاه است.

ان بی سی آمریکا در جریان پوشش لحظه به لحظه دادگاه ترامپ گزارش داد ترامپ همه ۳۴ اتهام مطرح شده ضد خود را رد کرده است. وی اتهام تقلب در اسناد تجاری را نیز که قاضی دادگاه علیه وی قرائت کرد رد کرده است.

به گزارش منابع رسانه‌ای، ترامپ پرداخت رشوه به دو زن را نیز رد کرده است همچنین وی به گزارش ان بی سی، همه اتهامات را رد کرده است و اعلام برائت از همه این اتهامات کرده است.

در ادامه پوشش لحظه به لحظه دادگاه دونالد ترامپ، ان بی سی در خبری فوری اعلام کرد هم‌اکنون دادگاه به طور محرمانه در حال قرائت اتهامات ضد ترامپ است.

ان بی سی گزارش داد توطئه‌چینی در ورای اتهامات ضد دونالد وجود دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان