//
کدخبر: ۳۹۰۴۹۲ //

ایالات متحده داعشی‌ها را به سوریه منتقل کرد

شبکه المیادین اعلام کرد که ایالات متحده ده‌ها تروریست داعشی را به پایگاه‌های خود در دیرالزور سوریه منتقل کرد.

ایالات متحده داعشی‌ها را به سوریه منتقل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

آمریکا حدود ۱۵۰ تروریست داعش را از شهر الحسکه در شمال سوریه به پایگاه های الشدادی و العمر در حومه شهر دیر الزور منتقل کرده است.

المیادین گزارش داد، تروریست های منتقل شده از ملیت های مختلف هستند.

روز گذشته نیز بالگردهای نیروهای اشغالگر آمریکایی شماری از تروریست های داعش را از زندانی در شهر الحسکه به سمت پایگاه خود در منطقه التنف واقع در حومه شرقی حمص در مرزهای سوریه و عراق منتقل کردند و این اقدام در چارچوب بی ثبات سازی و حمله به مناطق مسکونی و زیر ساخت و پایگاه ارتش سوریه صورت گرفته است.

بر همین اساس منابع محلی نیز به خبرگزاری سانا گفتند که بالگردهای نظامی آمریکایی حامل تروریست های داعش، از مدرسه الصناعیه که نظامیان آمریکایی و نیروهای موسوم به قسد آن را تبدیل به زندان کرده اند، به سمت دو پایگاه غیر قانونی آمریکا در «الشدادی» و «حقل عمر» پرواز کردند.

نیروهای آمریکایی طی سال های گذشته شماری از تروریست های داعش را از زندان غویران و اردوگاه ها و پایگاه های غیر قانونی خود به منطقه اشغالی التنف منتقل کرده و پس از آموزش، آنها را در مناطق صحرایی سوریه مستقر کردند تا به عملیات تروریستی علیه غیر نظامیان و پایگاه ارتش سوریه بزنند که تازه ترین این عملیات تروریستی، ۱۷ فوریه گذشته بود که در آن ۵۳ شهروند سوری جان باختند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان