//
کدخبر: ۲۹۷۶۴۶ //

بازگشت داعش به سوریه و عراق

رسانه‌های لبنان طی یک روز گذشته به موضوعات مختلفی پرداختند که بازگشت داعش به عراق و سوریه و کمبود کالاهای اساسی در لبنان به دلیل تحریم های آمریکا، مهمترین سوژه های خبری این رسانه‌ها است.

بازگشت داعش به سوریه و عراق
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

روزنامه البناء در مطلبی نوشت: سیاست بایدن در قبال لبنان و پرونده هسته ای ایران مبتنی بر هماهنگی و حرکت مشترک با فرانسه به عنوان یک شریک اصلی است.

روزنامه نداء الوطن گزارش داد: سردار سلیمانی؛ فرمانده ای در ایران و «خمینی» در لبنان

این روزنامه همچنین در تیتر دیگری اعلام کرد: کمبود کالاهای اساسی در لبنان؛ همه چیز در حال تمام شدن است.

روزنامه الاخبار در تیتری نوشت: بلوکه شدن حساب های بانکی لبنانی ها در خارج؛ آیا آمریکا حمایت خود را از «ریاض سلامه» برداشته است؟

این روزنامه در مطلب دیگری اعلام کرد: بازگشت داعش به عراق و سوریه؛ احتمال تشدید حضور نظامی آمریکا به بهانه مبارزه با داعش

الاخبار همچنین گزارش داد: از امروز به بعد همه رویدادهای سیاسی در لبنان به مساله انتخاب رییس جمهور و نبرد بر سر آن مربوط است/ آیا رییس جمهور بعدی اصلاحات نظام را پی می گیرد یا حافظ توافق طائف است؟

روزنامه الجمهوریه اعلام کرد: هر گونه میانجیگری حزب الله در تشکیل دولت، حریری را در این موقعیت دشوار قرار می دهد که گزینه تشکیل دولت بر اساس الگوی «تکنوکرات-سیاسی» را اجرا کند.

روزنامه النهار در تیتری نوشت: با اصرار عون بر خواسته ها و شروط خود از جمله داشتن یک سوم ضامن در دولت (۷ کرسی از ۱۸ کرسی) هیچ چشم اندازی برای حل بحران دیده نمی شود.

این روزنامه همچنین اعلام کرد: منابع مطلع آمریکایی می گویند تتها ۲۵ درصد از مصری ها موافق توافقنامه های «ابراهیم» هستند و ۷۵ درصد مخالف.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان