//
کدخبر: ۳۸۰۲۷۱ //

کولاک مرگبار در آمریکا

منابع آمریکایی آمار جدیدی از تلفات طوفان برف و کولاک در این کشور ارائه دادند.

 کولاک مرگبار در آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روسیاالیوم، منابع آمریکایی آمار جدیدی از تلفات طوفان برف و کولاک در این کشور ارائه دادند. بر اساس این گزارش، مقامات آمریکایی اعلام کردند که دو مورد جدید دیگر مرگ ناشی از طوفان برف و کولاک گزارش شده است.

به این ترتیب شمار تلفات به ۶۱ کشته شده است.

این دو مورد در شهر بوفالو در ایالت نیویورک گزارش شده است.

پس از کولاک مرگبار کریسمس که دومین شهر بزرگ نیویورک را زیر برف مدفون کرد، نیروهای گارد ملی روز چهارشنبه خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی بودند که ممکن است در بخش‌هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی‌مدت آسیب دیده بود، باقی مانده باشند.

شدیدترین کولاکی که در ۴۵ سال گذشته غرب نیویورک را درنوردید، بخشی از یک جبهه طوفان زمستانی در قطب شمال بود که دمای انجماد را تا مرز مکزیک افزایش داد و تعداد زیادی کشته در سراسر این کشور برجای گذاشت از جمله حداقل ۳۸ نفر که در منطقه بوفالو جان باختند.

بسیاری از کشته‌شدگان در بوفالو و اطراف آن، که در لبه غربی دریاچه «ایری» در نزدیکی مرز کانادا قرار دارد، یخ زده در ماشین‌ها یا در حفره‌های برف پیدا شدند، در حالی که برخی بر اثر ایست قلبی هنگام پارو کردن برف جان خود را از دست دادند.

گارد ملی در هر محله بوفالو و حومه‌های آن گشت می‌زنند و به دنبال افرادی هستند که ممکن است در داخل خانه بدون برق و گرما به دام افتاده یا دچار هیپوترمی یا مشکلات پزشکی دیگری شده باشند.

در برخی مناطق بوفالو بیش از ۱۰۴ سانتی متر برف باریده و تپه‌های انباشته شده از برف این نگرانی را بوجود آورده که با آب شدن برف‌ها، سیل در شهر راه بیافتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان