//
کدخبر: ۳۸۰۱۲۷ //

تورم دامن‌گیر ثروتمندان آمریکایی شد

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد میلیونرهای آمریکایی در نتیجه تورم فزاینده، هزینه‌های فصل تعطیلات خود را کاهش می‌دهند زیرا آن را یک خطر بزرگ برای اقتصاد و ثروت شخصی خود می‌دانند.


تورم دامن‌گیر ثروتمندان آمریکایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس نظرسنجی شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی (CNBC)، ۸۰ درصد از پاسخ‌دهندگان میلیونر، کسانی که دارایی‌های قابل سرمایه‌گذاری یک میلیون دلار یا بیشتر دارند در این مورد گفتند که قصد دارند در این فصل تعطیلات به دلیل تورم کمتر هزینه کنند.

میلیونرهای هزاره بیشترین احتمال کاهش را بیان کردند و ۱۰۰ درصد از آنان در مقایسه با ۷۸ درصد از بیبی بومرها می‌گویند که قصد دارند کمتر هزینه کنند.

اکثر میلیونرها (۵۲ درصد) وقتی از آنان پرسیده شد که چگونه به تورم واکنش نشان می‌دهند، توضیح دادند که هنگام خرید آگاهی بیشتری نسبت به قیمت دارند و یک سوم گفتند که کمتر در رستوران غذا می‌خورند.

جورج والپر، رئیس گروه اسپکتروم با شرکت در این نظرسنجی گفت که آنان در مورد نحوه خرج کردن پول خود محتاط‌تر هستند.

تورم ایالات‌متحده در تابستان امسال به بالاترین حد ۴۰ سال گذشته رسید که علت آن افزایش قیمت‌ها بود. داده‌های رسمی نشان می‌دهد که از آن زمان تاکنون نرخ کاهش یافته و شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه نوامبر به ۷.۱ درصد رسید که نسبت به رشد ۷.۷ درصدی در ماه قبل کاهش یافته است.

تحقیقات این شبکه اشاره کرد، در حالی که تورم بر مخارج میلیونرها تاثیر گذاشته است، آنان در هنگام ایجاد تغییرات در سبد سرمایه‌گذاری خود تقسیم می‌شوند؛ ۲۹ درصد گزارش کردند که قبلا تغییراتی ایجاد کرده‌اند، در حالی که ۱۱ درصد دیگر گفتند که فقط در حال برنامه‌ریزی برای انجام این کار هستند. نزدیک به یک سوم (۳۰درصد) نیز گفتند که ممکن است تغییرات ایجاد یا نمی‌توانند تغییراتی ایجاد کنند و ۳۱درصد هیچ تغییری را برنامه‌ریزی نمی‌کنند.

به گفته والپر، سرمایه‌گذاران میلیونر به شدت از تاثیر نرخ‌های بالاتر بر سرمایه‌گذاری‌های خود و نیاز به جابجایی پرتفوی خود آگاه هستند اما در مورد اقدامات دقیقی که باید انجام دهند، مطمئن نیستند.

وی توضیح داد: «آنها مطمئن نیستند که در کجا باید تغییرات ایجاد کنند.»

طبق گزارش‌ها، نظرسنجی میلیونر این شبکه در ماه نوامبر به صورت آنلاین انجام و در مجموع از ۷۶۱ نفر نظرسنجی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان