//
کدخبر: ۳۷۲۰۵۰ //

لاوروف: ایران و روسیه توضیحات کاملی درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی به سازمان ملل داده‌اند

سرگئی لاوروف تصریح کرد که ایران و روسیه توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین به سازمان ملل ارائه کرده‌اند.

لاوروف: ایران و روسیه توضیحات کاملی درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی به سازمان ملل داده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرگئی لاوروف امروز دوشنبه بار دیگر به ادعاهای بی اساس غربی‌ها و مقامات اوکراینی مبنی بر  استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت که  ایران و روسیه توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین به سازمان ملل  ارائه کرده‌اند.

لاوروف در ادامه اظهار داشت روسیه تماس‌های خود را با فرماندهان نظامی در کشورهای مختلف برای بررسی احتمال استفاده کی‌یف از بمب کثیف افزایش داده است.

وزارت دفاع روسیه  هم اعلام کرد: رئیس ستاد مشترک ارتش(روسیه)، احتمال استفاده اوکراین از بمب کثیف را با همتای آمریکایی خود بررسی کرده است.

این در حالی که زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در سخنانی که به صورت ویدئوکنفرانس برای یک همایش روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی بیان می‌کرد، بار دیگر ادعاهای واهی استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی را تکرار کرد.

مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران بارها ادعاهای  غربی‌ها و دنباله‌روهای آنها مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی را بی اساس خوانده‌اند. در همین زمینه، امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که ارسال سلاح و پهپاد علیه اوکراین سیاست ما نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان