//
کدخبر: ۳۵۷۹۰۶ //

تمسخر «بایدن» در شبکه های اجتماعی توسط آمریکایی‌ها

انتشار توئیتی از سوی جو بایدن در ارتباط با درخواستِ کاهش قیمت بنزین از سوی جایگاه‎داران در آمریکا، موجب تمسخر وی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

 تمسخر «بایدن» در شبکه های اجتماعی توسط آمریکایی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روسیا الیوم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در توئیتی از جایگاه‎داران سوخت در این کشور خواست، خودشان قیمت بنزین را کاهش دهند!

وی در توئیت خود نوشته بود: قیمت بنزینی که دریافت می‌کنید را کاهش دهید تا اثر آن را در قیمت کالاهایی که خریداری می‌کنید، مشاهده کنید! همین حالا این اقدام را انجام دهید!

جو بایدن در ادامه توضیح داده بود که این درخواست را به دلیل پیامدهای جنگ اوکراین و چالش‌های موجود در بازارهای جهانی مطرح کرده است.

انتشار این توئیت در فضای مجازی آمریکا، موج گسترده‌ای از پیام‌های تمسخرآمیز در ارتباط با جو بایدن را ایجاد کرده است.

کاربری به نام GREG در این باره نوشته است: ممنونیم جناب رئیس جمهور، همه جایگاه‌داران سوخت در آمریکا فوراً قیمت بنزین را دو دلار کاهش دادند، چون نوتیفیکیشن (پیام هشدار) توئیت‌های شما را فعال کرده بودند!

کاربر دیگری به نام Shibetoshi Nakamoto در این باره نوشت: من پس از اینکه بنزین زدم، پیام توئیتری رئیس جمهور را به جایگاه دار نشان دادم، اما او به من خندید و همان مبلغ را بدون کاهش از من دریافت کرد!

کاربر آمریکایی دیگری به نام Defiant L’s نیز در این باره نوشت: من انتظار ندارم سیاستمداران راستگو باشند، اما فقط از آنها می‌خواهم کمی منطقی باشند!

کاربر دیگری به نام matt نیز با لحنی تمسخر آمیز نوشت: ما قانون لازم نداریم، فقط به توئیت های قوی‌ترین مردم جهان نیازمندیم، سپاسگزاریم جو!

گفتنی است قیمت بنزین در ماههای اخیر رکوردهای بی سابقه‌ای را زده و از ۵ دلار برای هر گالن بنزین فراتر رفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان