//
کدخبر: ۳۵۱۸۶۱ //

طغیان دوباره یحیی؛ استقلالی‌ها همه چیز را مدیریت کردند

یحیی گل‌محمدی اعتقاد دارد تیم او در یک جنگ نابرابر، قهرمانی را واگذار کرده و نتوانسته برای ششمین فصل پیاپی به جام برسد.

طغیان دوباره یحیی؛ استقلالی‌ها همه چیز را مدیریت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

پایان نوار قهرمانی‌های پرسپولیس در این فصل، اتفاقی نبود که طرفداران این تیم راحت با آن کنار بیایند. آن‌ها در سال‌های گذشته، قهرمان بلامنازع لیگ بودند. یحیی گل‌محمدی که این فصل بارها با مصاحبه‌های تند از عملکرد باشگاه و حمایت از استقلال انتقاد کرده بود، بعد از قطعی شدن قهرمانی رقیب حرف‌هایی بی‌پرده‌تر از همیشه به زبان آورد.

مسئولیت با من است

من به همه حق می‌دهم ناراحت باشند. به هر حال پرسپولیس پنج بار قهرمان لیگ شده و به قهرمان نشدن عادت ندارند. جا دارد از آنها عذرخواهی کنم و مسئولیت تمام مسابقات و نتیجه نگرفتن با من است و شکی نیست که تصمیمات سرمربی در این نتیجه گیری تاثیر دارد. این عدم نتیجه گیری اولین نفری که متهم می‌کند، سرمربی است. ولی برای گرفتن ششمین قهرمانی سنگ اندازی زیادی اتفاق افتاد و مشکلات زیادی از شروع فصل داشتیم که برای قهرمان پنج دوره لیگ برتر، این مشکلات واقعا عجیب و غریب و باورنکردنی بود. اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی بیشترش برای پرسپولیس بود.

استقلالی‌ها همه چیز را مدیریت کردند

به ما اجازه نمی‌دادند بازیکن گران‌قیمت بخریم و این فقط برای تیم ما بود. تیم استقلال چیزی که توانست خیلی خوب مدیریت کند، مدیریت فضای رسانه‌ای، مجازی و داوری و انضباطی و برنامه سازمان لیگ بود. اگر بخواهیم تبریک به تیم استقلال بگوییم، باید به مدیریت مجموعه بگوییم. البته اعضای تیم و بازیکنان و مربیانشان هم زحمت زیادی کشیدند تا قهرمان شوند. مسائلی که گفتم در تیم ما انجام نشد.

هیچوقت از پرسپولیس شکایت نمی‌کنم

از طرف من یک‌سری صحبت‌هایی به‌وجود آمد که یحیی از باشگاه غرامت خواسته. یک فضای آلوده و سمی ایجاد کردند که ذهن هواداران را مشوش کنند. در این فضا از عصبانیت هواداران سو استفاده می‌کنند. جا دارد از هواداران بخواهم هوشمندانه نگاه کنند. من دو سال قرارداد دارم و اگر بدترین اتفاق برای من رخ دهد من از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد و قرارداد سال بعد را نمی‌خواهم؛ مثل خیلی مربیان که باعث شدند با این اتفاق ما مشکلات زیادی داشته باشیم.

دست باشگاه برای تغییر باز است

من دست آقای درویش را برای تغییرات احتمالی باز گذاشتم. از ایشان خواستم تمرکزشان روی این سه بازی آینده باشد و بعد باشگاه مختار است در مورد اینکه ادامه همکاری با من داشته باشد یا نه تصمیم گیری کند. حرف و حدیث زیادی روی کادر من به‌وجود آوردند اما آنها سالم و متعهد هستند و این حرف‌هایی که در فضای مجازی به‌وجود آمده، حاصل گفته یک عده آدم مریض است که دنبال منافع شخصی خودشان در این تیم هستند. واقعا برای آنها متاسفم.

از باشگاه گله‌مندم

من سه بازی است که بالا نشستم و متاسفانه هیچ اقدامی از طرف باشگاه برای اینکه محرومیت کم شود، انجام نشده است. شاید وقت ندارند اما من واقعا گله‌مند هستم. می‌توانم یک کتاب در مورد اتفاقات امسال بنویسم اما وقتی برای تیم بزرگ پرسپولیس مربیگری می‌کنی و در شرایطی هستی که می‌دانی که نمی‌توانی حقت را از فوتبال بگیری، عصبانی می‌شوی. امسال یکی دو بار این اتفاق افتاد که یکی دربی بود و حتی نیم فصل من استعفا هم دادم و تصمیم به کناره گیری گرفتم اما من در همه این موارد از خودم گذشتم.

بر اساس بودجه بازیکن خریدم

من بر اساس بودجه باشگاه و شرایطی که برای باشگاه وجود داشت، بازیکن خریدم. از نظر من بازیکنان داخلی بهترین بازیکنان لیگ بودند. سه بازیکن خارجی ما ۳۵۰-۴۰۰ هزار دلار شد و اندازه یکی از بازیکنان خارجی سایر تیم‌ها نتوانستم بازیکن بخریم. بحث مبلغ قرارداد را می‌گویم؛ هرچقدر پول بدهید همان قدر آش می‌خورید. وقتی بودجه باشگاه اجازه نمی‌دهد بازیکن باکیفیت بخرید که در حد یک تیم قهرمان باشد مجبور می‌شوید این بازیکنان را جذب کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان