//
کدخبر: ۳۵۴۲۳۰ //
رئیس جمهور بلاروس خبر داد؛

رویارویی جدی بین «زلنسکی» و ارتش اوکراین

«الکساندر لوکاشنکو» مدعی شد اطلاعاتی در اختیار دارد که بیانگر درگیری و رویارویی شدید بین «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین و بخشی از نظامیان ارتش این کشور است.

رویارویی جدی بین «زلنسکی» و ارتش اوکراین
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روسیا الیوم، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که اطلاعاتی در مورد درگیری جدی بین ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین و بخش از نظامیان ارتش این کشور در اختیار دارد.

لوکاشنکو در این خصوص اظهار داشت: همانطور که می‌بینید لهستان بین دو موقعیت در نوسان است؛ گاهی پناهجویان را می‌پذیرد و گاهی از پذیرش آنها امتناع می‌کند. لهستان اعلام کرده است که به ما پول دهید تا آن را به اوکراین منتقل می‌کنیم. سپس آنها توافق و آمادگی خود را برای تصرف غرب اوکراین ابراز کردند، اما نمی‌توانند زیرا در اوکراین، تا آنجا که من اطلاع دارم، یک رویارویی و درگیری جدی بین زلنسکی و ارتش آغاز شده است.

خبرگزاری بلاروسی "بلتا" نیز با اشاره به این خبر افزود: لوکاشنکو گفته است که علت درگیری زلنسکی و ارتش اوکراین است نیروهای ارتش اوکراین دیگر نمی‌توانند بجنگند زیرا ارتش بیش از هر طرف دیگری ماهیت درگیری با روسیه را درک می‌کند. نظامیان اوکراین آنجا می‌میرند، آنها می‌بینند که چه کاری می‌توانند یا نمی‌توانند انجام دهند. واقعیت این است که آنها دیگر نمی‌توانند بجنگند و روسیه تاکتیک خود را تغییر داده است.

این تحولات در حالی است که مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه هفته گذشته گفت که آمریکا و لهستان به‌دنبال تصرف بخشی از اوکراین هستند. «سرگئی ناریشکین» گفت: بر اساس اطلاعات دریافت شده توسط سرویس اطلاعات خارجی روسیه، واشنگتن و ورشو در حال کار کردن بر روی برنامه‌هایی جهت کنترل نظامی و سیاسی سنگینی را بر "قلمروهای تاریخی" اوکراین هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان