//
کدخبر: ۳۳۲۲۱۱ //

هند کرونا را شکست داد؟

مسئولان بهداشتی هند به تازگی خبر داده اند که این کشور، کمترین میزان ابتلا به کووید-۱۹ را در ۵۴۳ روز گذشته ثبت کرده است.

هند کرونا را شکست داد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در روز گذشته (سه‌شنبه) کشور هند هفت هزار و ۵۷۹ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا را گزارش کرده که به گفته مسئولان بهداشتی، این میزان کمترین افزایش در یک سال و نیم گذشته است و احتمال داده می‌شود که کاهش تعداد مبتلایان به کووید-۱۹در این کشور به ‌دلیل واکسیناسیون و آنتی‌بادی‌های ناشی از ابتلای قبلی باشد.

رویترز در گزارشی در این باره آورده است: هند یکی از کشورهایی بود که از شیوع کرونا به‌ شدت آسیب دید و حالا در شرایطی توانسته است کمترین میزان ابتلا به کرونا را ثبت کند و این درحالیست که در هفته‌های اخیر در این کشور ۱.۳۵ میلیارد نفری، جشنواره‌های بزرگی برگزار شده است.

یک مدیر سابق موسسه ملی اپیدمیولوژی در این کشور نیز می‌گوید: حتی پس از این مراسم، افزایش شدیدی را در تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ شاهد نبودیم و به نظر می‌رسد به دلایل مختلفی که لازم است بررسی شوند، اکنون در شرایط امنی قرار گرفته‌ایم.

گزارش ها حاکیست ۸۱ درصد از ۹۴۴ میلیون بزرگسال این کشور حداقل یک دز واکسن زده و ۴۳ درصد دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند. در این کشور در عین حال واکسیناسیون برای افراد زیر ۱۸ سال هنوز آغاز نشده است.

به گزارش ایندیپندنت، هند تاکنون بیش از ۳۴.۵ میلیون مورد ابتلا به کووید-۱۹ گزارش داده است که آن را پس از ایالات متحده در رتبه دوم قرار می‌دهد. اگرچه گفته می‌شود تعداد فوتی‌ها در هند بسیار بیشتر از آمار رسمی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان