//
کدخبر: ۲۹۵۱۵۰ //

تهدید به بمبگذاری در ساختمان گنگره آمریکا؛ پلیس دو ساختمان را تخلیه کرد

منابع خبری از تهدید به بمبگذاری در دو ساختمان کنگره آمریکا و بازرسی این دو مکان از سوی پلیس مستقر در کنگره خبر دادند.

 تهدید به بمبگذاری در ساختمان گنگره آمریکا؛ پلیس دو ساختمان را تخلیه کرد

 منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران از بازرسی دو ساختمان کنگره آمریکا در شهر واشنگتن  به دلیل تهدید به بمبگذاری خبر دادند.

 در حالیکه هوداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با نیروهای امنیتی در اطراف ساختمان کنگره آمریکا زد و خورد می‌کنند و هوداران ترامپ سعی در عبور از لایه‌های امنیتی برای ورود به ساختمان کنگره دارند، منابع خبری گزارش دادند که پلیس مستقر در ساختمان گنگره بعد از دریافت تهدید به بمبگذاری در دو ساختمان در کنگره آمریکا در حال تخلیه و  بازرسی آن مکان‌هاست.

رسانه‌های آمریکا همچنین  از دستگیری چندین نفر از حامیان دونالد ترامپ که برای اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در واشنگتن به خیابان آمده‌اند خبر داده‌اند.  وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نوشته صدها نفر از نیروهای پلیس در سراسر واشنگتن، همزمان با حضور طرفداران ترامپ در خیابان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند. 

به گزارش فرتاک نیوز، این رسانه نوشته تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت محلی هزاران نفر در  نزدیکی بنای یادبو واشنگتن تجمع کرده‌اند. پلیس در اطراف این منطقه تابلوهایی نصب کرده که در آن به حاضران در این تجمع هشدار داده شده حمل سلاح غیرقانونی است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان