//
کدخبر: ۲۵۱۳۱۴ //

جو بایدن در رأی‌گیری ایالت واشنگتن پیروز شد

یک رسانه آمریکایی گزارش داده جو بایدن، معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات درون‌حزبی واشنگتن پیروز شده است.

جو بایدن در رأی‌گیری ایالت واشنگتن پیروز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «جو بایدن»، معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه رقابت نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات درون‌حزبی ایالت واشنگتن برای انتخاب نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهور 2020 آمریکا برنده شده است.  

پایگاه ان‌بی‌سی‌نیوز گزارش داده شمارش 99 درصد آرا در ایالت واشنگتن که رأی‌گیری آن هفته گذشته انجام شد نشان می‌دهد بایدن 37.9 درصد آرا و رقیبش برنی سندرز، 36.4 درصد آرا را کسب کرده است.

این نتیجه تقریباً یک هفته بعد از برگزاری انتخابات درون‌حزبی در این ایالت گزارش شده است. رأی‌گیری در ایالت واشنگتن از طریق ایمیل انجام می‌شود و به همین دلیل گزارش نتایج آن زمان‌بر است.

جو بایدن در مجموع بر اساس پیروزی‌هایی که در رأی‌گیری‌های ایالت‌های دیگر به دست آورده حمایت شمار بیشتری از «وکلای انتخاباتی» را نسبت به رقیبش «برنی سندرز» از آن خود کرده و در حال حاضر نامزد پیشتاز به شمار می‌رود. 

بایدن در رأی‌گیری هفته گذشته در ایالت کلیدی میشیگان پیروز شد و علاوه بر آن در ایالت‌های آیداو، میسوری و می‌سی‌سی‌پی هم به پیروزی دست یافت. سندرز در داکوتای شمالی برنده شد. 

برنی سندرز گفته علی‌رغم شکست‌های اخیر که شانس او برای معرفی شدن به عنوان نامزد حزب دموکرات بسیار تضعیف می‌کند می‌خواهد به رقابت با جو بایدن ادامه دهد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان