//
کدخبر: ۲۸۶۸۶۹ //

ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی یافتن شواهدی از تقلب شد

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده‌ شواهدی از تقلب را در ایالت «ویسکانسین» یافته‌ که می‌تواند به پیروزی وی در انتخابات منجر شود.

ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی یافتن شواهدی از تقلب شد

یکی از اعضای ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده که داده‌های مربوط به رأی‌گیری در شهر میلواکی ایالت ویسکانسین، اقدام غیر‌قانونی دموکرات‌ها در این شهر را نشان می‌دهد.

به نوشته وبگاه خبری «ام‌اس‌ان»، این عضو از ستاد ترامپ که خواسته نامش فاش نشود، در مصاحبه‌ با وبگاه «واشنگتن اگزمینر» ادعا کرده که رأی‌هایی که در این شهر به نفع «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات شمارش شده‌اند قانونی موسوم به «قانون بِنفورد» را نقض کرده است.

یکی از مشاوران ستاد انتخاباتی ترامپ نیز مدعی است بازرسان اینترنتی طرفدار ترامپ، وقتی می‌گویند رأی‌ها در این شهر به طور غیر‌واقعی به نفع بایدن است، حتماً چیزی را کشف کرده‌اند.

تحلیلگران بحث انتخابات در آمریکا یا خارج از این کشور اغلب از قانون بِنفورد برای تشخیص هرگونه تقلب در رأی‌گیری یا دیگر تخلفات در انتخابات استفاده می‌کنند.

نهاد‌های دولتی آمریکا مانند وزارت کشاورزی، معمولاً هنگام حسابرسی اطلاعات از کشاورزان متکی به یارانه‌های فدرال‌، از قانون بِنفورد استفاده می‌کنند.

با این حال وبگاه واشنگتن اگزمینر داده‌های مربوط به رأی‌گیری در ایالت ویسکانسین را مورد تجزیه و تحلیل قرار نداده تا متوجه شود آیا این قانون نقض شده یا خیر.

همچنین شواهدی نیز از نقض قانون که نشان دهد اقدامی مجرمانه در ایالت صورت گرفته، وجود ندارد.

به گزارش فرتاک نیوز، بایدن در ایالت ویسکانسین حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ رأی از ترامپ پیش است. با این وجود این دو مقام ستاد انتخابات ترامپ مدعی‌اند که تخلفات کافی صورت گرفته که می‌تواند نتایج انتخابات این ایالت و در نتیجه نتایج کل انتخابات را عوض کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان