//
کدخبر: ۲۹۰۰۲۱ //

تیم حقوقی ترامپ علیه نتیجه انتخابات ویسکانسین دادخواست ارائه کرد

تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا امروز برای به چالش کشاندن نتیجه انتخابات در ایالت ویسکانسین به دیوان عالی این کشور دادخواستی ارائه کرد.

تیم حقوقی ترامپ علیه نتیجه انتخابات ویسکانسین دادخواست ارائه کرد

ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید اعلام کرد که تیم حقوقی ترامپ دادخواستی را برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات در دیوان عالی کشور ارائه کرده است.

این دادخواست به دنبال به چالش کشاندن نتیجه انتخابات در این ایالت بر اساس چهار مورد نقض روند شمارش آرا است.

ادعای تیم حقوقی ترامپ اغلب بر نقض‌ها در آرای پستی است که رئیس جمهور آمریکا بارها مدعی تقلب در آن شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، ستاد ترامپ اعلام کرد: «دادخواستی که امروز مطرح شده شامل چهار مورد با شواهد آشکار غیرقانونی است که از جمله تغییر غیرقانونی پاکت‌های آرا، شمارش آرا و برگزاری تجمع غیرقانونی بوده است.»

دور جدید کارزار تیم حقوقی ترامپ درباره نتایج انتخابات و نقض‌های ادعایی و تقلب در آرا تنها یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که «تونی ایورز» فرماندار دموکرات ایالت ویسکانسین نتیجه آرا در این ایالت را تایید کرده است.

فرماندار ویسکانسین تاکید کرده که مقامات انتخاباتی این ایالت اعلام کرده‌اند که ویسکانسین دارای انتخاباتی ایمن، عادلانه و کارآمد بوده است.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

 تاکنون نتایج انتخابات در ایالت‌های داکوتای شمالی، اوکلاهما، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی، یوتاه، ورمونت، ویرجینیا و وایومینگ و ویسکانسین مورد تایید قرار گرفته و نتیجه بقیه ایالت‌ها نیز منتظر تایید است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان