//
کدخبر: ۲۸۷۳۶۵ //

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: احتمالا انتخابات چهارم هم برگزار می‌شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و نخست وزیر دوره‌ای این رژیم احتمال داد، اراضی اشغالی در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۱ شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی چهارمی باشد.

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: احتمالا انتخابات چهارم هم برگزار می‌شود

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر هر فرصتی را که ممکن بود، دادم، با او دیدار کرده و ترغیبش کردم که بودجه جدید را تصویب کند.

وی افزود: رسوایی که دولت در طول سه سال گذشته داشته، با هیچ کلمه‌ای قابل وصف نیست. خلاصه بگویم که ما به سمت انتخابات دیگری می‌رویم و قوی‌تر از آنچه در نظرسنجی‌ها آمده، از این انتخابات بیرون می‌آییم.

به گزارش فرتاک نیوز،گفتنی است، از زمان تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی در ۱۷ مه ۲۰۲۰، میان حزب لیکود به رهبری نتانیاهو و حزب آبی سفید به رهبری گانتس اختلاف ائتلافی وجود دارد. اختلاف اصلی بر سر بودجه است، حزب آبی سفید از نتانیاهو و وزارت دارایی بارها درخواست کرده با بودجه پیشنهادی موافقت کنند زیرا دولت از سال ۲۰۱۹ بودجه‌ای مشخص نکرده است.

طبق قانون، دولت تل آویو باید تا ۲۵ اوت تکلیف بودجه را مشخص می ‌کرد اما اختلاف اینجاست که نتانیاهو خواهان بودجه‌ برای یک سال است و گانتس بر تصویب بودجه دوساله اصرار می‌ورزد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان