//
کدخبر: ۲۸۵۸۰۸ //

اوباما: ترامپ یک دیکتاتور بی‌فایده است

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی در ایالت میامی از رئیس‌جمهور فعلی این کشور انتقاد کرد و او را «دیکتاتور بی‌فایده» توصیف کرد.

اوباما: ترامپ یک دیکتاتور بی‌فایده است

 «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی این کشور به دلیل تشکیک در نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور انتقاد کرد و او را «دیکتاتور بی‌فایده» توصیف کرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ اوباما که در یک تجمع انتخاباتی در «میامی» به نیابت از «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 صحبت می‌کرد گفت که ترامپ ممکن است «قبل از شمارش همه آرا اعلام پیروزی کند. این کاری است که یک دیکتاتور بی‌فایده انجام می‌دهد. اگر کسی به دموکراسی اعتقاد داشته باشد باید بخواهد که همه آرا شمارش شوند.»

باراک اوباما گفت چنانچه یک سیاستمدار دموکرات همانند ترامپ عمل کند او از وی حمایت نخواهد کرد. وی سپس درباره جو بایدن و معاونش، «کاملا هریس» گفت: «با بودن جو و کاملا لازم نیست شما هر روز نگران آنها باشید. لازم نیست درباره یک توئیت دیوانه‌کننده‌ای که رئیس‌جمهور امروز صبح منتشر کرده نگران باشید.»

اوباما در ادامه با انتقاد از پیشنهاد چند وقت پیش ترامپ برای تزریق مایع شوینده جهت مبارزه با کرونا گفت: «[با آمدن بایدن] همه‌چیز اینقدر کسالت‌بار نمی‌شود و شما قادر خواهید بود  به زندگی‌تان فکر کنید و بدانید که رئیس‌جمهور به جای آنکه پیشنهاد تزریق مواد شوینده بدهد دارد وظیفه‌اش را انجام می‌دهد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان