//
کدخبر: ۲۸۴۸۵۳ //

اوباما: دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده است

رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه در سخنرانی در ایالت فلوریدا گفت که «دونالد ترامپ» تشنه توجه است.

اوباما: دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده است

«باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی تشنه توجه است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی که در تجمع انتخاباتی طرفداران «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری صحبت می‌کرد، گفت: «وی (ترامپ)هیچگونه علاقه‌ای برای کار کردن یا کمک کردن به دیگران به جز خودش و دوستانش ندارد.»

اوباما در ادامه با انتقاد از رویکرد ترامپ گفت: «او تشنه توجه است.»

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «من برای مدتی در کاخ سفید بودم. شما می‌دانید که آنجا یک محیط کنترل شده است. شما می‌توانید برخی اقدامات پیشگیرانه در آنجا اتخاذ کنید تا بیمار نشوید به جز این فرد (ترامپ) که به نظر می‌آید نمی‌تواند این کار را بکند.»

اوباما تاکید کرد: «این انتخابات نیازمند هر کدام از ما بوده و هر آن چیزی را که در این هفته انجام می‌دهیم برای دهه‌های آینده مهم خواهد بود.»

وی بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) نیز در سخنرانی در حمایت از نامزدی جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیا صحبت کرد و گفت: «ترامپ به هرکسی که از وی حمایت نکند توهین کرده یا آنکه وی را به زندان تهدید می‌کند. این رفتار عادی یک رئیس جمهور نیست.»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: «دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده و باید با مشارکت گسترده در انتخاباتی آتی هیچ گونه جای تردیدی باقی نماند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان