//
کدخبر: ۲۸۴۱۵۳ //

سناتور جمهوری‌خواه: به ترامپ رأی نداده‌ام

سناتور جمهوری‌خواه و نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که زودتر از موعد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا شرکت کرده است، گفت که به «دونالد ترامپ» رأی نداده است.

سناتور جمهوری‌خواه: به ترامپ رأی نداده‌ام

با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ماه) و فاصله گرفتن جمهوری خواهان از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور هم حزبی خود، «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه و نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «سی ان ان» تأکید کرد که در انتخابات به ترامپ رأی نخواهد داد.

رامنی به سی ان ان گفت که قبلاً در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری میلادی رأی خود را داده است اما به این مسئله اشاره‌ای نکرد که به «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها رأی داده یا اینکه در برگه رأی نام فرد دیگری را ذکر کرده است.

وی تنها به گفتن این جمله بسنده کرد: «من به رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ رأی ندادم».

به گزارش فرتاک نیوز، اولین بار نیست که جمهوری‌خواهان تمایلی به انتخاب ترامپ بعنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا ندارند و پیش از این نیز «مایکل استیل» رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ که بالاترین مرجع حزبی جمهوری‌خواهان است، رسما از جو بایدن حمایت کرد.

با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، با توجه به این نگرانی که شکست احتمالی ترامپ در انتخابات، اکثریت جمهوری‌خواهان سنا را نیز احتمالاً از بین خواهد برد، بسیاری از جمهوری‌خواهان از رئیس‌جمهور آمریکا فاصله گرفته‌اند.

چندی پیش، برخی قانونگذاران سابق کنگره و همسر و خانواده «جان مک کین» سناتور فوت شده ایالت تگزاس رسما حمایتشان را از جو بایدن نامزد حزب دموکرات اعلام کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان