//
کدخبر: ۲۷۴۰۹۶ //

بهبود بیش از ۶۸۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در روسیه

طبق جدیدترین آمار منتشره، در حالی‌که تعداد موارد آلودگی به ویروس کرونا در روسیه به بیش از ۸۷۷ نفر رسیده، تنها ۱۷۸ هزار بیمار همچنان در حال درمان بوده و تاکنون بیش از ۶۸۳ نفر بهبود یافته‌ا‌ند.

بهبود بیش از ۶۸۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در روسیه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (جمعه) گزارش داد که تعداد افرادی که طی یک روز گذشته در این کشور به عفونت ویروس کرونا آلوده شده‌اند، 5 هزار و 241 نفر ثبت شده و بدین ترتیب تعداد کل افراد مبتلا شده به بیماری کووید-19 در روسیه به 877 هزار و 135 نفر افزایش یافته است.

بر اساس این اطلاعات، نرخ رشد روزانه موارد آلودگی در روسیه همچنان 0.6 درصد باقی مانده است. در حال حاضر، تنها 178 هزار و 818 نفر در حال ادامه درمان خود هستند.

در عین حال، تعداد بیمارانی درمان شده در روسیه طی روز گذشته 7 هزار و 235 نفر افزایش یافته است. بدین ترتیب، تاکنون 683 هزار و 592 نفر بهبود یافته‌اند که 77.9 درصد از کل افراد آلوده به ویروس کرونا را تشکیل می‌دهد. بیشترین موارد بهبود بیماران طی 24 ساعت گذشته در شهر مسکو و یک هزار و 353 نفر است.

ضمن اینکه، تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی این مدت   119 نفر افزایش یافته و در مجموع به 14 هزار و 725 نفر رسید. میزان موارد فوت بیماران در روسیه، 1.68 درصد از کل موارد ابتلا به عفونت کووید-19 است.

در طول روز گذشته، 18 بیمار در سن پترزبورگ، 12 نفر در مسکو، 8 بیمار در مناطق ایرکوتسک و سه‌وردلوفسک، 7 نفر در منطقه نوواسیبیرسک، 6 بیمار در منطقه راستوف درگذشتند و موارد فوت بیماران در 29 منطقه دیگر از فدراسیون روسیه کمتر از 5 مورد ثبت شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان