//
کدخبر: ۲۴۳۵۷۲ //

آتش‌سوزی در پنجمین پالایشگاه بزرگ آمریکا

یک پالایشگاه شرکت آمریکایی اکسون موبیل در ایالت لوئیزیانا دچار آتش‌سوزی و پس از چند ساعت خاموش شد اما مقام‌های این شرکت توضیحی درباره بروز این حادثه ندادند.

آتش‌سوزی در پنجمین پالایشگاه بزرگ آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش آسوشیتدپرس، این آتش‌سوزی پیش از نیمه شب سه‌شنبه به وقت محلی در پالایشگاه شهر «بیتون روژ» آغاز شد و ساعاتی بعد، اکسون موبیل اعلام کرد که آتش مهار و خاموش شده است.
مقام‌های آتش‌نشانی بیتون‌روژ مرکز ایالت لوئیزیانا گفته‌اند که گزارشی درباره زخمی شدن افراد در این حادثه دریافت نکرده‌اند.
«کورت مونت» سخنگوی آتش‌نشانی بیتون‌روژ اظهار کرد: برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند که این آتش‌سوزی بر اثر انفجار رخ داده اما به شما می‌گویم که انفجاری رخ نداده است.
رسانه‌های خبری گزارش دادند که این آتش‌سوزی از کیلومترها دورتر قابل مشاهده و دود ناشی از آن بخش زیادی از آسمان منطقه را فرا گرفته بود. هنوز جزئیاتی درباره علت این آتش‌سوزی منتشر نشده است.
«مگان منچستر» سخنگوی اکسون موبیل گفت: زمانی که اوضاع ایمن شود، گروه ما تحقیقات کاملی درباره علت بروز این حادثه انجام خواهد داد.
اکسون موبیل بزرگترین شرکت لوئیزیانا و پالایشگاه بیتون‌روژ پنجمین پالایشگاه نفتی بزرگ در آمریکاست. در این پالایشگاه بنزین، سوخت هواپیما، رنگ و چسب تولید می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان