//
کدخبر: ۲۲۸۷۴۸ //

مقام حزب الله: هرگونه دل بستن به آمریکا خطاست؛ دولت فن سالار محکوم به شکست است

یک مقام حزب الله لبنان گفت که هرگونه دل بستن به طرف‌های خارجی و به‎‌ویژه به آمریکا خطاست.

مقام حزب الله: هرگونه دل بستن به آمریکا خطاست؛ دولت فن سالار محکوم به شکست است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المنار، سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت که اولویت در تشکیل دولت حفظ لبنان و عدم فروپاشی کشور است.

وی افزود: ما به دنبال دولتی هستیم که توانایی و قدرت و انسجام داشته باشد تا بتواند از بحران‌ها جلوگیری کند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد که همه گروه‌های سیاسی حتی اگر با یکدیگر دشمن نیز باشند باید با یکدیگر همکاری کنند زیرا مرحله کنونی دشمنی را بر نمی‌تابد و تشکیل دولتی قوی که به دنبال تسویه حساب‌های سیاسی یا جلب رضایت طرف‌های خارجی نباشد می‌تواند کشور را از فروپاشی نجات دهد.

السید گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم آمریکا مشکلی با ورود حزب الله به دولت ندارد و اساسا اگر هم آمریکا بخواهد از ورود ما به دولت جلوگیری کند نخواهد توانست. مقاومت در لبنان به سطحی رسیده است که هیچ کسی نمی‌تواند از نقش آفرینی آن در کشور جلوگیری کند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: ما از مشکلات معیشتی و اقتصادی برای ملت نگران هستیم و طرح‌ها و تماس‌هایی که داریم برای نگرانی به خاطر لبنان و ملت لبنان است.

السید اظهار داشت:  هرگونه دولت تکنوکرات دولتی محکوم به شکست است و هرگونه ایده‌ای که از تشکیل چنین دولتی دفاع می‌کند کشور را به سمت فروپاشی خواهد برد. 

وی گفت: به دلیل آنچه برای کردها در ترکیه و شمال سوریه رخ داده است افکار عمومی در جهان عرب و اسلام به این نتیجه رسیده است که هرگونه دل بستن به خارج و به ویژه به آمریکا محکوم به شکست است.

این مقام حزب الله اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد مردم را از خواسته‌های ملیشان منحرف کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان