//
کدخبر: ۲۲۷۸۵۴ //

ارتش الجزائر: هیچ گونه دخالت خارجی را در کشورمان نمی‌پذیریم

رئیس ستاد مشترک ارتش الجزائر در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد که این کشور در تصمیم‌گیری‌های خود مستقل و آزاد است و هرگز هیچ گونه دخالت و دیکته خارجی را نمی‌پذیرد.

ارتش الجزائر: هیچ گونه دخالت خارجی را در کشورمان نمی‌پذیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

«احمد قاید صالح» رئیس ستاد مشترک ارتش الجزائر امروز چهارشنبه تأکید کرد که این کشور هرگز سازش با هیچ طرفی را نمی‌پذیرد.

صالح در جریان بازدید از مقر فرماندهی نیروی هوایی الجزائر گفت که «الجزائر در تصمیم‌گیری‌هایش آزاد و مستقل است و هیچ گونه دخالت و دیکته‌ای را نمی‌پذیرد.»

طبق گزارش شبکه سعودی «العربیه»، صالح با اشاره به اعلام حمایت مردان، زنان، جوانان و سالخوردگان از ارتش و فرماندهی عالی آن، گفت که آن‌ها بر مشارکت قدرتمندانه در انتخابات ریاست‌جمهوری اصرار دارند و این امر اصالت این ملت را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد که برخی گروه‌ها پس از شکست طرح‌هایشان به کمک گرفتن از طرف‌های خارجی روی آورده‌اند حال آنکه ملت الجزائر تلاش‌های این گروه را به شکست خواهد کشاند.

انتخابات ریاست‌جمهوری الجزائر که نخستین انتخابات پس از کناره‌گیری «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس‌جمهور سابق از قدرت است، ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برگزار خواهد شد.

صلاحیت پنج تن از نامزدهای انتخابات که همگی از عناصر دوره بوتفلیقه تأیید شده است.

به گفته وی دو نفر از این نامزدها به نام‌های «عبدالمجید تبون» و «علی بن فلیس» نخست‌وزیران سابق دوره بوتفلیقه هستند و سه نفر دیگر نیز عبارتند از : «عزالدین میهوبی» دبیرکل «التجمع الوطنی الدیمقراطی» و وزیر پیشین فرهنگ، «عبدالعزیز بلعید» رئیس جبهه المستقبل و «عبدالقادر بن قرینه» رئیس جنبش البناء الوطنی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان