//
کدخبر: ۲۲۱۲۱۳ //

میت رامنی: ترامپ نمی‌تواند برای همیشه رئیس جمهور بماند

سناتور میت رامنی گفت، ترامپ نمی‌تواند برای همیشه رئیس جمهوری آمریکا بماند.

میت رامنی: ترامپ نمی‌تواند برای همیشه رئیس جمهور بماند
به گزارش فرتاک نیوز،

 میت رامنی، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در گفتگو با آتلانتیک درباره ترامپ گفت: بی اعتبار کردن دیگران یا پایین آوردن سطح افراد و نگفتن حقیقت، چیزهایی خصوصی نیستند.

رامنی که یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا است در حال برنامه‌ریزی برای یک دوران پسا ترامپ در حزب جمهوری‌خواه است.

وی ادامه داد: وقتی شما در دوران کمپین انتخاباتی به یک بازیگر فیلم‌های پورن مبلغ ۱۳۰ هزار دلار پرداخت کنید، این مساله به حوزه عمومی وارد می‌شود.

رامنی اوایل ماه جاری میلادی، تصمیم ترامپ را در خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مورد تقبیح قرار داد و آن را "خونریزی در طول تاریخ آمریکا" توصیف کرد و گفت: تصمیم ترامپ برای کنار گذاشتن کردها، نقض کننده یکی از مهمترین وظایف ماست. این ضربه‌ای دیگر به شرافت آمریکایی است. آنچه که ما با کردها انجام داده‌ایم، یک خونریزی در طول تاریخ آمریکا است.

این سناتور جمهوری خواه آمریکایی مخالف ترامپ همچنین گفت، این یک زمان بسیار حساس در آمریکا است. امیدوارم آنچه که انجام خواهم داد، راهی را برای مردم باز کند تا در مسیر متفاوتی قدم بردارند.

رامنی که قصدی برای کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد، اعلام کرده که فهرستی بلند بالا دارد که باید انجامش دهد.

وی همچنین گفت، تردید دارد که نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بازتاب پیروزی الکترال ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ باشد. ما باید جوان‌ها، هیسپان‌ها و سیاهپوستان آمریکایی را برای رای دادن به جمهوری‌خواهان ترغیب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان