//
کدخبر: ۲۲۷۱۹۰ //

جهاد اسلامی تاکید کرد: مُهر پایان بر حیات سیاسی نتانیاهو

یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین، صدور کیفرخواست علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پرونده‌های فساد را تاکیدی بر پایان حیات سیاسی وی دانست.

جهاد اسلامی تاکید کرد: مُهر پایان بر حیات سیاسی نتانیاهو
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از العهد،‌ یک عضو مطرح جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد اشغالگران اسرائیلی به سبب افزایش قدرت گروه‌های مقاومت در حالتی از آشفتگی سیاسی و موجودیتی به سر می‌برد، مقاومتی که توانست تل‌آویو را با صدها راکت موشک باران کند و سبب شکست نتانیاهو در تشکیل دولت شود.

احمد المدلل با اشاره به پرونده‌های فسادی که نتانیاهو انتظار آن را در دادگاه می‌کشد، آن را تاکید بر پایان سیاسی وی دانست.

المدلل افزود ملت فلسطین امروز در سطح میدانی قدرتمند است، همانطور که مقاومت توانست مسیر سیاسی اشغالگران اسرائیلی را به ویژه در درگیری اخیر مشخص کرد.

وی تاکید کرد مقاومت حق کامل برای پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائیلی دارد و ما هرگز به نتانیاهو برای بازگشت مجدد به حیات سیاسی فرصت نخواهیم داد، زیرا مقاومت در بالاترین سطح آماده‌باش برای پاسخ به هرگونه تجاوزگری اشغالگران است.

المدلل موضع اخیر آمریکا درباره شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری و قانونی خواندن آن از سوی پامپئو  را بیانگر چراغ سبز به اشغالگران برای گسترش شهرک سازی و ادامه کشتار مردم فلسطین و یهودی‌سازی مقدساتش دانست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان