//
کدخبر: ۲۱۸۳۹۸ //
«قلم رصاص» بررسی می کند؛

یاوه گویی های رسانه های سعودی و اماراتی

«قلم رصاص» به بررسی مقاله های رسانه های سعودی و اماراتی و ادعاهای بی اساس آنان در مورد حزب الله اختصاص یافته است.

یاوه گویی های رسانه های سعودی و اماراتی
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه «قلم رصاص» با حضور حسین عبدالله کارشناس سیاسی حاضر در استودیو و احمد قلعجی، پژوهشگر سیاسی به صورت اسکایپ، به تحلیل مقاله های رسانه های سعودی و اماراتی که ادعا کرده بودند تصمیم جنگ یا صلح کشور لبنان در انحصار حزب الله است و این امر را به جهت ساختار و آمادگی و سلاح هایی در اختیار آنان تلقی کرده بودند، خواهند پرداخت.

حسین عبدالله در نقد خود اشاره خواهد کرد که عربستان سعودی همواره به دنبال سیطره بر دولت لبنان است و با درج این مطالب به دنبال آشوب و اعتشاش در لبنان است ولی در عمل همچون صهیونیست ها موفق نخواهند بود.

احمد قلعجی نیز ضمن تکراری بودن این حملات رسانه ها بر علیه حزب الله، هدف آنان را تضعیف حزب الله و کم رنگ کردن نقش آن به عنوان یک حزب مقاوم در رویارویی با رژیم صهیونیستی تشریح خواهد کرد.

وی اشاره خواهد داشت که تضعیف کنندگان به نقش مثبت و مورد تایید حزب الله از سوی همه دولت های لبنان، واقفند و به همین خاطر است که مدام در حال تلاش برای سم پاشی هستند.

«قلم رصاص» امشب 15 مهر ساعت 21 به وقت تهران با اجرای جیهان عبدالنبی بدران، تهیه شده در دفتر العالم در بیروت، از آنتن  این شبکه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان