//
کدخبر: ۲۱۶۹۱۹ //
«قلم رصاص» شبکه العالم بررسی می کند؛

ادامه توهمات رسانه های سعودی و اماراتی علیه ایران

تحلیل های ضد و نقیض رسانه های سعودی و اماراتی در ادامه اتهامات برعلیه ایران در قضیه حمله به آرامکو در «قلم رصاص» بررسی می شود.

ادامه توهمات رسانه های سعودی و اماراتی علیه ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه «قلم رصاص» در بررسی سرتیتر مقاله های روزنامه های سعودی و اماراتی به مقاله روزنامه الیوم عربستان اشاره خواهد کرد که ادعا کرده عربستان در حال به دست آوردن مستنداتی برعلیه ایران مبنی بر تجاوز ایران به تاسیسات نفتی عربستان است و اذعان داشته در این صورت ایران از معادله صلح آمیز خارج می شود. همچنین بیان خواهد شد که این روزنامه برای عربستان، پیروزی و عکس العمل بدون عملیات نظامی و جنگ با ایران را پیش بینی کرده است.

خالد الرواس؛ کارشناس و پژوهشگر سیاسی، که میهمان امشب «قلم رصاص» است، همچنین در خصوص ادعای روزنامه ایلاف عربستان که اذعان داشته ترامپ در صدد است با اعمال تحریم های شدیدتر و فشار نفتی و مالی و گوشه نشین کردن، ایران را بدون گلوله بکشد، تحلیل خود را بیان خواهد کرد و ضمن پوچ دانستن ادله سعودی ها، وضعیت عربستان را آشفته و پریشان ارزیابی کرده و به نوعی آنان را در مقابل یمن مغلوب می داند.

«قلم رصاص» امشب 8 مهر ساعت 21 به وقت تهران با اجرای جیهان عبدالنبی بدران، تهیه شده در دفتر العالم در بیروت، از آنتن این شبکه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان