//
کدخبر: ۲۱۶۲۹۹ //

دیدار مقامات اطلاعاتی مصر با مقامات اسرائیلی درباره نوار غزه

مقامات اطلاعاتی مصر روز پنجشنبه با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کرده و نگرانی خود درباره شعله‌ور شدن اوضاع در نوار غزه را ابراز داشتند.

دیدار مقامات اطلاعاتی مصر با مقامات اسرائیلی درباره نوار غزه
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای سازمان اطلاعات مصر روز پنجشنبه به صورت محرمانه به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند تا با مقامات اسرائیلی درباره اوضاع در نوار غزه گفت‌وگو کنند.

به گزارش شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، اعضای سازمان اطلاعات مصر با مقامات ارشد دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سازمان‌های اطلاعاتی این رژیم دیدار کردند.

این نخستین دور گفت‌وگوها با مصر پس از انتخابات در فلسطین اشغالی است. مصری‌ها نگران هستند که مبهم بودن وضعیت سیاسی در سرزمین‌های اشغالی ممکن است به شعله‌ور شدن دوباره نوار غزه منجر شود.

مصری‌ها از این هراس دارند که تنش‌هایی که چند هفته پیش از انتخابات فلسطین اشغالی در نوار غزه آغاز شده بود بار دیگر تکرار شود. مصری‌ها معتقدند که بحران سیاسی، کابینه انتقالی و احتمال برگزاری انتخابات سوم در سرزمین‌های اشغالی سبب خواهد شد تا هرگونه تنش در نوار غزه به درگیری گسترده و حتی جنگ در غزه منجر شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از انتخابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی گفته بود که احتمال دارد جنگ علیه نوار غزه پیش از انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی  اتفاق بیافتد.

نتانیاهو پیش از برگزاری انتخابات سراسری در مراسم حزب «لیکود» در «اشدود» شرکت کرده بود که در پی شلیک موشک‌های مقاومرت به این شهر و  با بلند شدن صدای آژیر، سخنرانی خود را نیمه‌تمام رها کرده و سراسیمه به پناهگاه فرار کرده بود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان