//
کدخبر: ۲۱۰۱۵۰ //

«المنار» از شلیک توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق اشغالی لبنان خبر داد

یک شبکه لبنانی اعلام کرد، یگان توپخانه‌ای رژِیم صهیونیستی مناطقی در «جبل الروس» و «کفرشوبا» را هدف قرار گرفته است.

«المنار» از شلیک توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق اشغالی لبنان خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 خبرنگار شبکه «المنار» لبنان اعلام کرد، یگان توپخانه ارتش رژِیم صهیونیستی بخش‌های اشغالی در مناطق «جبل الروس» و «تلال کفرشوبا» را هدف قرار گرفته است.

المنار گزارش داد، یک پهپاد صهیونیستی نیز مواد آتش‌زا به سمت یک مزرعه بلوط در منطقه «بسطره» در نزدیکی مزارع شبعا پرتاب کرده است.

این تجاوز پس از آن صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی در سوم شهریورماه دو پهپاد به ضاحیه جنوبی بیروت فرستاد و مقامات لبنانی بر لزوم پاسخگویی به این تعرض تأکید کردند (جزئیات بیشتر) .

بامداد دیروز (شنبه) نیز خبرگزاری رسمی لبنان (NNA) گزارش کرد که صدای چند انفجار در مرز با فلسطین اشغالی شنیده شده و رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک بیش از 30 منوّر کرده است.

طبق این گزارش، این منورها در نقاط مرز از منطقه «الغجر» تا ارتفاعات شبعا و کفرشوبا شلیک شده  و همچنین صدای شلیک ممتد گلوله‌های سنگین نیز شنیده شده است.

شبکه خبری المنار نیز گزارش کرد که گلوله یکی از منورها در منطقه‌ای فرود آمده که نیروهای صلح‌بان سازمان ملل در آنجا مستقر بوده‌اند. المنار توضیح داد که یکی از سربازان یونیفل از سقوط یک گلوله 155 میلی‌متری که در بسطره در نزدیکی کفرشوبا سقوط کرد، جان به در برد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان