//
کدخبر: ۲۰۸۲۲۹ //

ظریف: گفتگو با آقای ماکرون،خوب و سازنده بود!

وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با رئیس‌جمهور فرانسه، این دیدار را سازنده خواند اما تأکید کرد که موفقیت‌آمیز بودن گفتگوها منوط به اجرای تعهدات برجامی اتحادیه اروپاست.

ظریف: گفتگو با آقای ماکرون،خوب و سازنده بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر جمعه پس از دیدار با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه، در گفتگو با خبرنگاران دیدارش را ماکرون را سازنده خواند و در عین حال خواستار اجرای تعهدات برجامی اتحادیه اروپا شد.

وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پس از پایان نشست خود با ماکرون در کاخ الیزه پاریس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «گفتگویی که با آقای ماکرون داشتیم در ادامه گفتگوهای تلفنی جناب آقای دکتر روحانی و آقای ماکرون طی چند هفته اخیر بود. فرانسه پیشنهادی را ارائه کرده بود و پیشنهاداتی را هم ما ارائه کردیم. این پیشنهادهای درباره نحوه اجرای برجام و گام‌هایی است که طرفین باید بردارند تا برجام به‌صورت کامل از سوی همه طرف‌ها اجرا و گفتگوها برای رسیدن به درک بهتر از نحوه پیشرفت کار آغاز شود. ما امروز این بحث‌ها را با آقای ماکرون داشتیم. گفتگوی خوب و سازنده‌ای بود، البته [موفقیت گفتگوها] به این بستگی دارد که اتحادیه اروپا بتواند تعهدات خود در قالب برجام و همچنین تعهداتش بعد از خروج آمریکا از برجام را به انجام برساند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان