//
کدخبر: ۲۰۷۶۶۷ //

نخست وزیر اسبق سوئد با ظریف دیدار کرد

«کارل بیلت» نخست وزیر اسبق سوئد و از شخصیت‌های تاثیرگذار در اروپا ساعتی پیش با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌ وگو کرد.

 نخست وزیر اسبق سوئد با ظریف دیدار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد ظریف که شب گذشته و در ادامه تور دیپلماتیک خود به هلسینکی سفر کرده است امروز سه شنبه و قبل از دیدار کارل بیلت با «مارگوت والستروم» با وزیر خارجه و با خانم «آن لینده» وزیر تجارت سوئد و مسئول کمیسیون مشترک دیدار و گفت و گو کرد.  

 موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و  بین المللی از جمله برجام، ضرورت تسریع در اجرای سازوکار اینستکس، امنیت منطقه خلیج فارس، یمن و افغانستان از محورهای مطرح شده در گفت و گوهای ظریف با همتای سوئدی اش  بود.

وی امروز همچنین در ضیافت نهاری والستروم همتای سوئدی خود شرکت کرد.

ظریف امروز همچنین قرار است با اریک هونل رئیس شرکت بولک مالک کشتی انگلیسی توقیف شده در ایران دیدار کند و بعد از آن هم در جمع تعدادی از تجار سوئدی حاضر خواهد شد.

وزیر امور خارجه روز گذشته هم در فنلاند با مقامات این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه، مسائل بین المللی و برجام  رایزنی کرد.

ظریف قرار است فردا به نروژ سفر می کند

وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته اعلام کرد که روز جمعه برای دیدار با "امانوئل مکرون" رئیس جمهوری و "ژان لودریان" وزیر خارجه فرانسه، به پاریس سفر می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان