//
کدخبر: ۲۰۲۱۰۰ //

واکنش جمعیت «الوفاق» به دیدار وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارضان بحرین، دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای صهیونیست را «گناهی نابخشودنی» توصیف کرد.

واکنش جمعیت «الوفاق» به دیدار وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست
به گزارش فرتاک نیوز،

جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای اعلام کرد که پناه بردن ارکان رژیم بحرین به آغوش صهیونیست‌ها، به منزله عبور از خط و مرزها و ارتکاب جرم با نقشه قبلی است.

طبق گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، الوفاق در بیانیه خود آورده است که دیدار «خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست خود، «شرم‌آور و گناهی نابخشودنی است».

الوفاق همچنین تأکید کرد که رژیم بحرین با این رفتارهای خود مشروعیت و مقبولیت مردمی خود را از دست داده و منزوی شده است.

وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه(دیروز) در تلاش برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، برای اولین بار با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست خود دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پنجشنبه (۲۷ تیر) اعلام کردند که دو طرف در حاشیه اجلاس وزیران خارجه کشورهای جهان موسوم به «پیشبرد آزادی مذهبی در جهان» که در واشنگتن آمریکا برگزار شد، با یکدیگر دیدار کردند.

«جیسون گرینبلات»، فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی در توییتر خود این دیدار را کوتاه اما دوستانه خواند. او نوشت: «این هفته در واشنگتن پیشرفت عالی به نفع اسرائیل، بحرین و منطقه [حاصل شد]».

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان