//
کدخبر: ۱۹۵۶۳۴ //

ترامپ تجمعات در حمایت از استیضاحش را "کم جان، بی امید و بی روحیه" خواند

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی تعداد شرکت‌کنندگان در تجمعات حمایت از استیضاح خود را به تمسخر گرفته و این تجمعات را "کم‌ جان" خواند.

ترامپ تجمعات در حمایت از استیضاحش را "کم جان، بی امید و بی روحیه" خواند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت:‌ "در تعطیلات آخر هفته تنها تعداد کمی از مردم برای تجمعات به اصطلاح حمایت از استیضاح حضور پیدا کردند".

او نوشت: "تعداد شرکت‌کنندگان کم‌ جان بود، بدون هیچ گونه روحیه، بدون هیچ‌ گونه امید، و از آن مهمتر، بدون این که همدستی (با روسیه) رخ داده باشد! بدون این که ممانعت از اجرای عدالت رخ داده باشد!"

پایگاه خبری آمریکایی "مرکوری نیوز" مستقر در کالیفرنیا گزارش کرد، در تعطیلات آخر هفته این کشور در روز شنبه گذشته، بالغ بر 140 تجمع در شهرهای سراسر آمریکا در حمایت از استیضاح ترامپ برنامه‌ریزی شده بود.

روزنامه لس آنجلس دیلی نیوز تجمعات برگزار شده در کالیفرنیای جنوبی را "نسبتا آرام و کوچک" خواند.

ترامپ روز یکشنبه نیز در توئیتی در واکنش به تجمعات حمایت از استیضاح نوشت، "تقریبا هیچ کس برای شرکت در این تجمعات حاضر نشد".

62 تن از دموکراتها به همراه یک نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا تا کنون از آغاز فرآیند استیضاح دونالد ترامپ حمایت کرده‌اند هر چند که تا کنون نانسی پلوسی،‌رئیس دموکرات این مجلس در برابر این خواسته مقاومت و با آن مخالفت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان