//
کدخبر: ۱۸۳۴۹۸ //

تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت اعدام وحشیانه شهروندان عربستانی

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات متعدد، جنایت اخیر آل سعود در اعدام شماری از شهروندان عربستانی را محکوم کردند.

تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت اعدام وحشیانه شهروندان عربستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رسانه های بحرینی، کمیته رَصَد مراسم و فعالیت های انقلابی در بحرین در گزارشی اعلام کرد: از روز بیستم تا بیست و ششم ماه آوریل جاری پنج تظاهرات در شهرک های سار، المصلی، ابوصیبع، الشاخوره و شهر منامه برای ابراز خشم نسبت به جنایت اعدام "شهدای حجاز" برگزار شد.

براساس گزارش، یک تجمع انقلابی نیز در شهرک السنابس برای اعلام وفاداری به شهدا برگزار شد. شهرک های ابوصیبع و الشاخوره همچنین شاهد حضور انقلابی مردم برای اعلام وفاداری به "شهدای جنایت سعودی" بود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: مزدوران آل خلیفه با حضور گسترده در محله های مسکونی شهرک ابوصیبع به 23 خانه یورش بردند.

در همین مدت، انقلابیون بحرینی چهار بار خیابان های شهرک های الهمله، النویدرات، جزیره ستره و شهر جدحفص را به نشانه اعتراض خود به سیاست های آل خلیفه و آل سعود بستند.

آنها همچنین اقدام به آتش زدن لاستیک ها در خیابان های شهرک النویدرات، المعامیر، الجفیر، ابوصیبع وابوقوه کردند و همزمان شعار مرگ بر آل سعود سر دادند.

برگزاری مراسم ختم قرآن کریم در نزدیک مقبره شهید صلاح عباس در منطقه البلاد القدیم و نصب تصاویر اسیران دربند در زندان های آل خلیفه در خیابان های شهرک های کرزکان و السهله الجنوبیه و دیوار نویسی برای اعلام وفاداری نسبت به" شهدای حجاز" در شهرک های النویدرات، عالی ، ابوصیبع، کرزکان و المعامیر از دیگر فعالیت های انقلابی در طول این مدت بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان