//
کدخبر: ۱۸۲۴۲۴ //

«کوشنر» اعلام معامله قرن پس از ماه رمضان را تأیید کرد

داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا تأئید کرد که معامله قرن پس از ماه رمضان اعلام می شود.

«کوشنر» اعلام معامله قرن پس از ماه رمضان را تأیید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری فرانسه، جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز اخبار رسانه‌ها مبنی بر اعلام معامله قرن پس از ماه مبارک رمضان و در ماه ژوئن سال جاری میلادی را تأئید کرد.

شایان ذکر است که آمریکا طرحی را موسوم به معامله قرن برای حل و فصل مسأله فلسطین در راستای تحقق منافع رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

اتحادیه عرب نیز در نشست وزرای خارجه این اتحادیه بر مخالفت خود با معامله قرن تاکید کرده است.

این در حالیست که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی چندی پیش به نقل از پایگاه «Foreign Policy» اعلام کرده بود که بخش جدیدی از طرح آمریکایی معامله قرن توسط یک سند محرمانه کاخ سفید منتشر شده است. «جرد کوشنر» داماد رئیس جمهور آمریکا در این سند محرمانه برای مسئولان کاخ سفید نوشته است که هدف ما این نیست اوضاع را به همین شیوه کنونی رها کنیم و باید اوضاع را به سمت بهتر پیش ببریم و بعضاً مجبور خواهیم بود دست به ماجراجویی و مخاطره بزنیم و برخی موانع و خطوط قرمز را پشت سر بگذاریم تا به هدف برسیم.

بر اساس این سند، کوشنر به دنبال حذف کلی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به عنوان مقدمه‌ای برای حذف کلی مسئله آوارگان فلسطینی در کشورهای عربی است. کوشنر گفته که بسیار مهم است برای توقف فعالیت‌های آنروا تلاش کنیم. به ادعای کوشنر، وجود آنروا تنها اوضاع را پیچیده‌تر کرده و کمکی به پیشبرد روند صلح نمی‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان