//
کدخبر: ۱۷۹۱۶۴ //

پنتاگون: ماموریت‌های مرزی هزینه‌ای بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به همراه دارند

انتظار می‌رود اعزام نیرو به مرز جنوبی توسط دولت دونالد ترامپ دست کم ۵۳۴ میلیون دلار تا پایان سال مالی در ماه سپتامبر هزینه به همراه داشته باشد.

پنتاگون: ماموریت‌های مرزی هزینه‌ای بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به همراه دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری هیل، پنتاگون در نامه‌ای اعلام کرد: این هزینه‌ها شامل ۳۵۰ میلیون دلار برای ماموریت اعضای گارد ملی به نام عملیات حمایتی-حفاظتی (Operation Guardian Support) و ۱۸۴ میلیون برای ماموریت سربازان وظیفه به نام عملیات خط امنیتی (Operation Secure Line) است.

این نامه در پاسخ به درخواست ۱۳ دموکرات مبنی بر بررسی و ارائه جزئیات درباره ماموریت‌های مرزی داده شد.

در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰۰ سرباز آمریکایی در مرز حضور دارند که نزدیک به ۳۹۰۰ سرباز وظیفه و نزدیک به ۲۱۰۰ عضو گارد ملی هستند.

پیش از این نامه، یکی از مقامات پیشین پنتاگون پیش‌بینی کرده بود که هزینه حضور سربازان وظیفه تا پایان ژانویه گذشته، ۱۳۲ میلیون دلار می‌شود.

آنتونی براون جمهوری‌خواه با ابراز نگرانی نسبت به استفاده منابع پنتاگون برای مرز جنوبی در پیامی در توِییتر نوشت: هیچ ماموریت واقعی در مرز و هیچ استراتژی برای موفقیتی این ماموریت وجود ندارد.

وی اعلام کرد که قرار است اعضای گارد ملی به مدت یک سال و پرسنل سرباز وظیفه به مدت شش ماه به مرز اعزام شوند. هیچ ماموریت واقعی در مرز وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان