//
کدخبر: ۱۷۴۶۶۷ //

اتحادیه عرب خواستار تحرک بین‌المللی برای توقف تخریب منازل فلسطینیان شد

اتحادیه عرب خواستار تحرکات منطقه‌ای و بین‌المللی برای توقف تخریب منازل فلسطینیان به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز و بازخواست مسؤولان تخریب و ویرانی دارایی‌های ویژه فلسطینیان شد.

اتحادیه عرب خواستار تحرک بین‌المللی برای توقف تخریب منازل فلسطینیان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از الشرق الاوسط، منیر الفاسی، مدیر اداره حقوق بشر اتحادیه عرب تاکید کرد: ملت فلسطین همچنان تحت اشغال هستند، اشغالگری‌ای که با سیاست‌های شهرک‌سازی گسترده خود به تخریب منازل و محرومیت زنان و کودکان از داشتن یک سقف که از آن‌ها در مقابل اشغالگری و ظلم و ستم محافظت کند، کوتاهی نمی‌کند.

الفاسی تاکید کرد که اتحادیه عرب اهمیت زیادی به موضوع اسکان به ویژه از طریق تعیین استراتژی‌ها و برنامه‌های کاری می‌دهد که بارزترین آن استراتژی عربی برای اسکان و رشد و توسعه تمدن از طریق همکاری با سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای است.

الفاسی از کشورهای عربی که هنوز منشور عربی حقوق بشر  را تصویب نکرده‌اند خواست تا آن را هرچه سریع‌تر تصویب کنند.

در همین راستا، محمد بن علی کومان، دبیر کل شورای وزیران کشور عرب تاکید کرد که احترام گذاشتن به حقوق بشر و کرامت انسانی یکی از وظایف دینی، اخلاقی و قانونی است.

کومان بر تمایل شورای وزرای کشور عرب به تقویت همکاری میان دستگاه امنیتی و کمیته‌های ملی حقوق بشر و سازمان‌های ذی‌ربط حقوق بشر دیگر تاکید و حادثه تروریستی در نیوزیلند علیه نمازگران نماز جمعه را محکوم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان