//
کدخبر: ۱۷۲۱۱۵ //

بولتون از احتمال تشدید تحریم‌های کره‌شمالی خبر داد/ انتشار گزارشی از بازسازی یک سایت موشکی

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت، در صورتی که کره‌شمالی برنامه تسلیحات هسته‌ای خود را متوقف نکند، واشنگتن به دنبال تشدید تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ خواهد بود.

بولتون از احتمال تشدید تحریم‌های کره‌شمالی خبر داد/ انتشار گزارشی از بازسازی یک سایت موشکی
به گزارش فرتاک نیوز،

جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز تصریح کرد که پس از نشست سران آمریکا و کره‌شمالی در هانوی، واشنگتن بررسی می‌کند که آیا پیونگ‌یانگ به توقف برنامه تسلیحات هسته‌ای و هر آنچه به این برنامه مرتبط است، متعهد خواهد بود یا خیر.

او اظهار کرد: اگر آنها تمایل به انجام چنین کاری نداشته باشند، فکر می‌کنم ترامپ در این مورد صراحت بسیاری مبنی بر این داشته که آنها از تحریم‌های اقتصادی شدیدی که اعمال شده است، رهایی نخواهند یافت.

این در حالی است که به تازگی خبرگزاری یونهاپ و دو اندیشکده آمریکایی گزارش داده‌اند، کره‌شمالی بخشی از یک سایت پرتاب موشک را شروع به بازسازی کرده که تخریب آن را پس از تعهدات به عمل آمده در نخستین نشست ترامپ و کیم جونگ اون آغاز کرده بود.

یونهاپ به نقل از منابع اطلاعاتی کره‌جنوبی گزارش داد، این اقدام در سایت موشکی تونگچانگ-ری رخ داده است. بر اساس این گزارش، کره‌شمالی اقدام به تعویض یک در و سقف این سایت موشکی کرده است.

57841134

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان