//
کدخبر: ۱۷۱۳۴۶ //

کشف توطئه تروریستی با ارسال نامه‌های سمی در تونس

وزارت کشور تونس از کشف ۱۹ نامه آلوده به مواد سمی در راستای توطئه یک گروه تروریستی برای مسموم کردن چند تن از چهره های سیاسی، روزنامه نگاران و شخصیت های شناخته شده این کشور خبر داد.

کشف توطئه تروریستی با ارسال نامه‌های سمی در تونس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مقامهای تونسی اعلام کردند، ۱۹ نامه آلوده به مواد سمی که برای چهره های سیاسی و اعضاء اتحادیه ها و چهره های رسانه ای این کشور فرستاده شده بود را کشف کردند. بر اساس اعلام وزارت کشور تونس، ارسال این نامه‌ها حاکی از اتخاذ راهبردی جدید از سوی گروه های تروریستی است.

سوفین زعق، سخنگوی وزارت کشور تونس توضیح داد: سرویس های امنیتی تونس اطلاعاتی را دریافت کردند مبنی بر اینکه یک گروه تروریستی قصد دارد نامه های سمی برای چهره های سرشناس سیاسی، اعضاء اتحادیه ها و چهره های رسانه ای ارسال کند.

نیروهای امنیتی تونس در هماهنگی با مقامهای مبارزه با تروریسم این کشور، به سرعت توانستند ۱۹ نامه را به واحدهای تخصصی ارسال کنند و مقامهای این واحدها بعد از بررسی ها انجام شده کشف مواد سمی در این نامه ها را تایید کردند.

سخنگوی وزارت کشور تونس ادامه می دهد: این یک راهبرد جدید گروه های تروریستی محسوب می شود و کشف آن نشان از کارآمدی تدابیر امنیتی است که توسط مقامات تونس در قبال تحرکات تروریستی اتخاذ شده اند.

تحقیقات در این رابطه در وزارت امنیت ملی تونس درجریان است تا عاملان این حرکت تروریستی را شناسایی کنند. وزارت کشور تونس از چهره های سیاسی، روزنامه نگاران، اعضاء اتحادیه ها و چهره های رسانه ای خواست تا در صورت دریافت نامه های مشکوک موضوع را به این وزارت اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان