//
کدخبر: ۱۶۷۶۲۳ //

نخست وزیر لهستان: در نتیجه کنفرانس ورشو یک کارگروه تشکیل شود

نخست وزیر لهستان گفت، کنفرانس ورشو در صورتی موفقیت آمیز است که شرکت کنندگانش بتوانند دیدگاه هایشان را در خصوص صلح در خاورمیانه مطرح کنند و یک کارگروه به منظور رسیدگی به مسائل تشکیل دهند.

نخست وزیر لهستان: در نتیجه کنفرانس ورشو یک کارگروه تشکیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از آسوشیتدپرس، ماتئوس موراویتسکی، نخست وزیر لهستان امروز پنجشنبه در سخنرانی خطاب به شرکت کنندگان کنفرانس ضدایرانی که در پایتخت کشورش یعنی ورشو در حال برگزاری است عنوان کرد، این کنفرانس تنها در صورتی موفقیت آمیز است که شرکت کنندگانش بتوانند آزادانه دیدگاه هایشان را در خصوص صلح در خاورمیانه مطرح کنند و این که در نتیجه این کنفرانس یک کارگروه به منظور پیشبرد مسائل تشکیل شود.

موراویتسکی خاطر نشان کرد، از نظر او کنفرانسی که به بهانه امنیت خاورمیانه در پایتخت کشورش در حال برگزاری است در صورتی موفقیت آمیز است که در نتیجه آن دولتهایی که در مورد همه چیز با هم موافق نیستند گرد هم بیایند و این کنفرانس تبدیل به مکانی برای بحث آزاد و مبادله استدلال ها در مورد صلح در منطقه شود.

او گفت که امیدوار است که کارگروهی در نتیجه این کنفرانس آغاز به کار کرده و به همه مسائلی که در این کنفرانس مطرح شد رسیدگی کند.

این مسائل شامل مبارزه با افراطگری، حملات سایبری، اتخاذ یک رویکرد ضد ایرانی و متوقف ساختن درگیری های منطقه که باعث رانده شدن میلیونها نفر از خانه هایشان شده، هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان