//
کدخبر: ۱۶۰۴۱۱ //

اسد:روابط دمشق-تهران بر احترام به اراده مردم استوار است

رئیس جمهوری سوریه در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دمشق، روابط ایران-سوریه را از ابتدا بر اخلاق و احترام به اراده مردم در تعیین سرنوشت خود متکی دانست.

اسد:روابط دمشق-تهران بر احترام به اراده مردم استوار است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه در دمشق پایتخت این کشور با «حشمت الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه وی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار روابط راهبردی بین تهران-دمشق که از چندین دهه پیش آغاز شده است، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار بر تصمیم خود برای ادامه توسعه این روابط در جهت منافع دو ملت در زمینه های مختلف به ویژه سیاسی و اقتصادی تاکید کردند.

بشار اسد در این دیدار تاکید کرد که روابط دمشق و تهران از زمان شکل‌گیری بر مبنای اخلاق و احترام به اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان و جلوگیری از هرگونه دخالت خارجی استوار بوده است.

رئیس جمهور سوریه افزود: این خط مشی سهم عمده‌ای در تثبیت استقلال دو کشور داشته است و باید روابط ایران و سوریه بر مبنای اعتماد متقابل توسعه یابد تا شبکه گسترده‌تری از روابط با کشورهای هم‌پیمان ایران و سوریه شکل گیرد.

فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد که میراث فرهنگی دو ملت سوریه و ایران زمینه ای ثابت را در مقابل کشورهایی که سیاست های غیراخلاقی و غیرقانونی را دنبال کردند، تشکیل داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان