//
کدخبر: ۱۵۷۷۹۵ //
اعتراف آشکار نتانیاهو به اقدام علیه تهران:

آمریکا واسرائیل از راه اقتصاد و نظامی باایران مقابله می کنند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: دونالد ترامپ در تلاش علیه ایران در زمینه اقتصادی است و ما در اسرائیل در عرصه نظامی علیه تهران اقدام می‌کنیم.

آمریکا واسرائیل از راه اقتصاد و نظامی باایران مقابله می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تارنمای«تایمز اسرائیل» پنجشنبه شب نوشت: نتانیاهو با ایراد سخنانی در دانشگاه «بار ایلان» در حومه تل آویو، از همکاری اسرائیل و آمریکا تمجید و اعلام کرد؛ با آنچه که وی به عنوان اقدامات ایران برای دستیابی به سلاح های هسته ای و حمایت از گروه های نیابتی در خاورمیانه عنوان کرده، مقابله می کند.

وی آشکارا اذعان کرد: رئیس جمهوری ترامپ در جبهه اقتصادی علیه ایران اقدام می کند و ما اینجا در اسرائیل، در عرصه نظامی علیه ایران اقدام می کنیم.

اظهارات نتانیاهو در حالی است که ترامپ روز چهارشنبه گفته بود ایران «هر کاری می خواهد می کند.»

نخست وزیر اسرائیل که برای گروهی از نظامیان سخنرانی می کرد، افزود که اسرائیل «در دو جبهه توسط دشمنان محاصره شده است.»

به نوشته «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو با اشاره با اقدامات اسرائیل علیه ایران در سوریه، تونل های حزب الله لبنان و حماس در غزه گفت: هر کسی که بخواهد ما را در مخاطره قرار دهد اقدامات مخربی علیه وی انجام خواهیم داد.

در همین راستا پایگاه خبری «معا فلسطین» نیز به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: برای اجرایی شدن دوباره تحریم ها علیه ایران اصرار کردم و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز با اتخاذ یک تصمیم شجاعانه این تحریم ها را دوباره اجرایی کرد.

وی در خصوص توافق هسته ای با ایران در اظهاراتی نخ نما و تکراری مدعی شد: این توافق راه را در برابر ایران برای دستیابی به زرادخانه سلاح اتمی هموار کرد و آن هم نه یک بمب، بلکه صدها بمب. این توافق پول های هنگفتی را به خزانه رژیم ایران تزریق کرد و آن ها نیز از این پول ها برای تهاجم به منطقه استفاده کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان