//
کدخبر: ۱۵۵۵۳۲ //

مشاور یهودی شاه بحرین: کاهش بهای نفت خطری جدی برای عربستان و امارات است

«مارک اشنایر» خاخام یهودی آمریکایی و مشاور شاه بحرین روز سه شنبه هشدار داد که کاهش بهای نفت تهدیدی جدی برای عربستان سعودی و امارات محسوب می شود.

 مشاور یهودی شاه بحرین:
کاهش بهای نفت خطری جدی برای عربستان و امارات است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، اشنایر که به تازگی به عنوان مشاور حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین انتخاب شده، در گفت و گو با این روزنامه صهیونیستی هشدار داده است که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دلیل رکود اقتصادی و کاهش تقاضای خرید نفت با تهدیدات وجودی روبه رو شوند.

این خاخام یهودی گفت: خالد بن سلمان سفیر عربستان سعودی در آمریکا اخیرا به وی گفته است که دلیل نخست برای نزدیکی کشورهای حاشیه خلیج فارس به اسرائیل اقتصاد است چراکه به گفته سفیر عربستان اصلاح اقتصاد این کشور بدون اسرائیل ممکن نیست.

این خاخام یهودی که در نیویورک زندگی می کند، همچنین پیش بینی کرد که پس از خروج آمریکا از سوریه در روابط اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پیشرفت صورت گیرد.

مشاور یهودی شاه بحرین همچنین پیش بینی کرد که به زودی بحرین با رژیم صهیونیستی روابط رسمی خود را آغاز کند.

نتانیاهو در چند ماه اخیر همواره عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و حاشیه خلیج فارس را ستوده و اعلام کرده است که روابط با کشورهای عربی بیش از پیش گسترش یافته است؛ هرچند وی اعتراف کرد، تل آویو روابط محرمانه زیادی با کشورهای اسلامی دارد.

پیش از این نیز «جیسون گرینبلات» فرستاده به اصطلاح صلح آمریکا به منطقه خاورمیانه از تمایل امارات، بحرین با رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان