//
کدخبر: ۱۵۰۹۱۱ //

هلاکت ۱۴ مزدور عربستان در پی عملیات کمین نیروهای یمنی

منابع یمنی از هلاکت چهارده مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در پی انجام عملیات کمین توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی خبر دادند.

هلاکت ۱۴ مزدور عربستان در پی عملیات کمین نیروهای یمنی
به گزارش فرتاک نیوز،

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور را که در حال اماده شدن برای پیشروی در جبهه "قانیه" در منطقه "الوهبیه" در شمال البیضاء داشتند هدف حملات خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش در پی انجام عملیات کمین توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 14 مزدور عربستان کشته و شماری نیز زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین به مواضع مزدوران عربستان در چهار راه "الوازعیه" در غرب تعز حمله کرده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در روستای "الجبلیه" در بخش "التحیتا" در جنوب الحدیده هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت که در پی این حملات شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چهار بر برج‌های مخابراتی منطقه "بنی معین" در بخش "رازح" و دو بار نیز منطقه "رغافه" در بخش مجز در شمال غرب صعده را بمباران کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان