//
کدخبر: ۱۴۸۵۹۶ //

جامعه اسلامی بوسنی بر همکاری های علمی و مذهبی با ایران تاکید کرد

رئیس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین روز چهارشنبه در ملاقات با مدیر موسسه ایرانی «ابن سینا» در این کشور ضمن علاقمندی به همکاری های علمی و مذهبی با این موسسه ایرانی گفت: ما نیاز به شناخت همه جانبه از جریان های فکری داریم و لازمه آن برخورد علمی در شناخت این جریان ها است.

جامعه اسلامی بوسنی بر همکاری های علمی و مذهبی با ایران تاکید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین افندی کاوازوویچ در دیدار با کاظم ذوقی بارانی به عملکرد مطلوب موسسه ابن سینا به زمینه یاد شده اشاره و بر گسترش همکاری های جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین و موسسه ابن سینا تاکید کرد.

وی افزود: باید بگویم نظر من به فعالیت موسسه ابن سینا کاملا مثبت است. من فکر می کنم که این موسسه در فعالیت علمی و پژوهشی شامل انتشار فصلنامه مهم نشانه های زمان، برگزاری میزگردها، همایش ها و انتشار کتاب ها کاملا موفق عمل کرده و این موفقیت ادامه دارد.

ذوقی بارانی نیز در این دیدار توضیحاتی در خصوص آخرین فعالیت ها و برنامه های آتی موسسه ابن سینا ارائه داد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های معمول موسسه اعم از انتشار فصلنامه نشانه های زمان، فصلنامه دیجیتال پیس، میزگردها و همایشها گفت: تلاش ما تقویت تفکر و اندیشه اسلامی در بوسنی و هرزگوین با رویکرد علمی و انتقادی است.

طرفین در ادامه این دیدار درباره پروژه های همکاری مشترک نهادهای جامعه اسلامی و موسسه ابن سینا در حوزه فرهنگ به بحث و گفت و گو کردند.

وی در این دیدار در خصوص آخرین فعالیت ها و برنامه های آتی موسسه ابن سینا در بوسنی و هرزگوین توضیحاتی را ارائه داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان