//
کدخبر: ۱۳۹۶۱۲ //

سفیر ایران در ایروان خواستار معرفی مناسب فناوری های ایران شد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان رمز موفقیت مبتکران و مخترعان ایرانی را معرفی مناسب و منطقی محصولات و کالاهای تولیدی دانست و از نخبگان جوان ایرانی خواست در این زمینه بکوشند.

سفیر ایران در ایروان خواستار معرفی مناسب فناوری های ایران شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید کاظم سجادی در جمع نخبگان جوان ایرانی که همایش علمی و فناوری ارمنستان با بیان این مطلب خطاب به آنان، گفت: نسبت به دسته بندی اطلاعات، سرعت انتقال، ارزیابی مخاطبین، استفاده از وسایل کمک آموزشی و تهیه بروشور اقدام کنید تا ضمن اینکه به معرفی محصول تولید خود می پردازید از بروز هر گونه سوء استفاده احتمالی توسط دیگران جلوگیری کرده باشید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی روز به روز شاهد پیشرفت های گسترده ای در حوزه فناوری های نوین، علوم دانش بنیان و نانو هستیم، افزود: نخبگان جوان ایرانی مایه خیر و برکت برای انقلاب و ایران اسلامی هستند و به رغم تحریم ها و زورگویی های ظالمانه آمریکا دانشمندان ایرانی در حوزه های مختلف ابداعات و ابتکارات زیادی را به معرض دین جهانیان گذاشته اند.

سفیر کشورمان لغو روادید بین ایران و ارمنستان را گامی بزرگ طی سال های اخیر دانست که زمینه مناسب برای فعالیت های ایرانیان در حوزه های مختلف تجاری، بازرگانی، صادرات و واردات در این کشور و حوزه اورآسیا را فراهم کرده و باعث آشنایی بیشتر مردم این منطقه با فرهنگ و تمدن ایران و بالعکس شده است.

«هوانس هوانسیان» معاون وزیر علوم و آموزش ارمنستان نیز در پایان این همایش با اشاره به اینکه ایران و ارمنستان روابط برادرانه ای دارند، افزود: در سال های اخیر توجه زیادی به حوزه فناوری های نوین و علوم دانش بنیان در ارمنستان صورت گرفته است که افتتاح برخی مراکز و آزمایشگاه ها در این زمینه گواه این مدعا است.

وی از نخبگان جوان ایرانی خواست نسبت به بازدید از این مراکز اقدام و به همکاری و تبادل تجربه و اطلاعات با نخبگان جوان ارمنی بپردازند.

در ابتدای این مراسم که با نواختن سرود ملی دو کشور همراه بود، 23 تن از نخبگان جوان کشورمان به معرفی اختراعات خود در زمینه های مختلف پرداخته و از مزایای محصولات تولیدی خود سخن گفتند.

بخش بیشتر این همایش به معرفی اختراعات در حوزه تلفن همراه اختصاص داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان