//
کدخبر: ۱۳۲۳۹۷ //

درخواست دادگاه پاکستان از مشرف برای بازگشت به کشور

قاضی ارشد دادگاهی در پاکستان تاکید کرد که با بازگشت مشرف، امنیت او تامین خواهد شد و به او تضمین داده می‌شود که دستگیر نخواهد شد.

درخواست دادگاه پاکستان از مشرف برای بازگشت به کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه اکسپرس پاکستان، قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده خیانت پرویز مشرف، رییس جمهوری پیشین پاکستان در جلسه این دادگاه که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: مشرف پیش از این گفته بود که در دادگاه عالی حاضر می‌شود. اگر او به زودی این کار را نکند، ممکن است به شیوه غیرآبرومندانه‌ای وادار به حضور در دادگاه شود.

قاضی ارشد این دادگاه همچنین تاکید کرد که با بازگشت مشرف، امنیت او تامین خواهد شد و به او تضمین داده می‌شود که دستگیر نخواهد شد.

وکیل مشرف در این جلسه سوالی را درباره جرم مشرف مطرح کرد و پرسید: اتهامات موکل من چیست؟

قاضی ارشد این دادگاه در پاسخ به پرسش وکیل این رییس جمهوری پیشین پاکستان توضیح داد: با اینکه ممکن است مشرف در پرونده محاصره لال مسجد با هیچ اتهامی روبه‌رو نشود اما او به خیانت متهم شده است.

این دادگاه همچنین از مشرف درخواست کرد که به پاکستان بازگردد و آزمایش‌های پزشکی خود را در این کشور انجام دهد. این رییس جمهوری پیشین پاکستان آزمایش‌های پزشکی خود را دلیل ترک پاکستان عنوان کرده است. او هم‌اکنون در دبی به سر می‌برد.

وکیل مشرف افزود: پرویز مشرف به دادگاه احترام می‌گذارد اما به دلیل "تهدیدهای امنیتی" تمایلی به بازگشتن به کشورش ندارد.

قاضی این دادگاه همچنین اظهار کرد: مشرف باید برای رسیدگی به پرونده خیانتش در دادگاه حضور پیدا کند. ما در خصوص پرونده او کاملا بر مبنای قانون تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده به ۱۱ اکتبر موکول شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان