//
کدخبر: ۱۲۲۹۶۲ //

هشدار ترامپ درباره بروز "خشونت" در صورت شکست جمهوری‌خواهان در انتخابات کنگره

بر اساس یک فایل صوتی که به دست روزنامه نیویورک‌تایمز آمریکا رسیده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در جلسه‌ای خصوصی با مقامات مسیحی، نسبت به وقوع "خشونت" در صورتی که جمهوری‌خواهان نتوانند در انتخابات میان دوره‌ای کنگره موفق باشند، هشدار داده است.

هشدار ترامپ درباره بروز "خشونت" در صورت شکست جمهوری‌خواهان در انتخابات کنگره
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه گاردین، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک مراسم شام رسمی با مقامات مسیحی اوانجلیک طی دوشنبه شب در کاخ سفید از رهبران مذهبی خواست تا از قدرت منبرهایشان استفاده کرده و اطمینان حاصل کنند که در ماه نوامبر همه حامیان آنها در انتخابات رای دهند.

ترامپ براساس این گزارش خطاب به آنها گفت: اکنون شما به اندازه یک انتخابات تا از دست دادن هرچیزی که به دست آورده‌اید، فاصله دارید.

ترامپ در این صحبت‌هایش در اشاره‌ای ضمنی به دموکرات‌های کنگره گفت: اگر جمهوری‌خواهان کنگره را از دست بدهند "آنها فورا به همه چیز پایان خواهند داد".

ترامپ در ادامه این هشدارش گفت: آنها هر آن چیزی که ما انجام داده‌ایم سرنگون خواهند کرد و این کار را با فوریت و خشونت انجام خواهند داد و تاکید می‌کنم که خشونت وجود خواهد داشت. هنگامی که شما به گروه‌های آنتی فاشیست و گروه‌های مشابه آنها نگاه می‌کنید می‌بینید که آنها افرادی خشونت طلب هستند.

در گزارش نیویورک تایمز تصریح شد که در این صحبت‌های ترامپ مشخص نشده که مخاطب چه کسی است.

در عین حال سخنگوی کاخ سفید نیز به درخواست برای شفاف کردن اینکه رئیس‌جمهور آمریکا دموکرات‌های کنگره را به عنوان افراد خشونت طلب مورد اشاره قرار داده و یا اینکه ترامپ چه ارتباطی میان دموکرات‌ها و گروه‌های آنتی فاشیست دیده، پاسخ نداد.

این اظهارنظرهای ترامپ مشابه با گفتمان به کار رفته در تبلیغات سیاسی انجمن ملی اسلحه آمریکا است.

57736632

سال گذشته میلادی این انجمن در یک ویدئوی تبلیغاتی تصاویری از اعتراضات خیابانی را نشان داد و با استفاده از آنها کل چپ‌گرایان و همه آمریکایی‌های مخالف با ترامپ را "جانی‌های خشونت طلب" معرفی کرد که اقدام به قلدری و وحشت آفرینی برای افراد پایبند به قانون می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان