//
کدخبر: ۱۲۰۲۷۶ //

درخواست مجدد ترامپ از مولر برای تحقیق درباره هیلاری کلینتون

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مجددا از رابرت مولر، بازرس ویژه فدرال تحقیقات ارتباط روسیه با کمپین ریاست جمهوری خود، خواست تا درباره هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی سابق دموکراتش در انتخابات سال ۲۰۱۶ تحقیقات کند.

درخواست مجدد ترامپ از مولر برای تحقیق درباره هیلاری کلینتون
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: هیچ تبانی و هیچ مانع‌تراشی صورت نگرفته به جز اینکه از سوی هیلاری "حیله‌گر و دموکرات‌ها" رخ داده است.

ترامپ در ادامه توئیت‌هایش نوشت: به رغم همه فساد و استعفاها با این حال باب مولری که شدیدا دچار سردرگمی است نمی‌خواهد حتی قبول کند که به مسیر دیگر نگاهی بیندازد. اصلا دروغ‌های برنان، کومی، مک‌کیب، استرزوک به کنگره یا ایمیل‌های آن حیله‌گر چه می‌شود!

ترامپ روز یکشنبه نیز در پست‌های دیگری به روزنامه نیویورک تایمز "شکست خورده" به سبب گزارشی که به گفته ترامپ نشان می‌دهد «دان مک‌گان، مشاور حقوقی کاخ سفید "یک موش به سبک جان دین" است»، حمله کرد.

جان دین نیز در دهه ۱۹۷۰ مشاور حقوقی کاخ سفید بود که بعدا به قاضی پرونده واترگیت از بابت اتهام مانع‌تراشی برای عدالت، اعتراف به گناهکاری کرد.

روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه گزارش کرده بود که دان مک‌گان، مشاور حقوقی کاخ سفید نگرانی‌های فزاینده‌ای دارد مبنی بر اینکه ترامپ به دنبال آن است که او را از بابت اتهام مانع‌تراشی برای عدالت مقصر نشان دهد و بالغ بر ۳۰ ساعت شهادت به بازرسان داده است.

براساس این گزارش مک‌گان در این صحبت‌هایش درخصوص مساله اخراج جیمز کومی،‌ مدیر سابق اف‌.‌بی.‌آی از سوی ترامپ و همچنین تلاش‌های مکرر ترامپ برای قرار دادن جف سشنز، دادستان کل در مسئولیت پرونده بازرس ویژه فدرال به رغم کنار کشیدن او از تحقیقات رابرت مولر بحث کرده است.

چند روز پیش ترامپ در اقدامی بی‌سابقه مجوز دسترسی امنیتی جان برنان، مدیر سابق سازمان سیا را لغو کرد و همچنین گفت که به دنبال لغو مجوزهای چندین مقام اطلاعاتی و امنیتی سابق نیز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان