//
کدخبر: ۱۱۹۸۰۴ //

تاثیرات داخلی و بین المللی انتخابات میان دوره ای آمریکا

انتخابات میان دوره ای آمریکا و تاثیرات داخلی و بین المللی آن در شبکه پرس تی وی از نگاه برنامه «ما مردم» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

تاثیرات داخلی و بین المللی انتخابات میان دوره ای آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی به گفت و گو پیرامون موضوع انتخابات میان دوره ای آمریکا که در ماه نوامبر برگزار می شود و در آن همه کرسی های مجلس نمایندگان و کمتر از نیمی از مجلس سنا برگزیده خواهند شد، اختصاص دارد.

علت اهمیت بالای این انتخابات برای مردم آمریکا و تاثیر آن بر وضعیت داخلی و بین المللی این کشور، نظر مردم آمریکا درخصوص آینده و همچنین وضعیت سیاسی این کشور، افزایش اختلافات در میان جمهوری خواهان، خوشحالی دموکرات ها از این واقعه و  پیش بینی وضعیت سیاسی آمریکا با توجه به نارضایتی های عمومی مردم این کشور از جمله مباحثی است که در این برنامه مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین در ادامه به مساله خشونت نیروهای پلیس در آمریکا پرداخته و خشونت پلیس این کشور علیه اقلیت ها به ویژه سیاهپوستان را بررسی می کند.

در این راستا به تیراندازی های اخیر پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان و همچنین عدم پرداختن رسانه های این کشور به این موضوع، عدم پیگیری قضایی متهمان و فقدان واکنش مناسب از سوی سیاستمداران آمریکایی اشاره خواهد شد.

جورج سموئلی استاد ارشد موسسه سیاست جهانی دانشگاه متروپولیتن لندن و جو لمباردو نماینده اتحادیه ملی ضد جنگ جهانی، کارشناسان مهمان برنامه این هفته «ما مردم» هستند.

برنامه «ما مردم» شنبه 27 مرداد ماه ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان