//
کدخبر: ۱۱۷۹۱۹ //

دولت آمریکا و ترویج استفاده از سلاح های تولید شده با فناوری چاپ سه بعدی

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی سلاح های تولید شده با فناوری چاپ سه بعدی در آمریکا می پردازد.

دولت آمریکا و ترویج استفاده از سلاح های تولید شده با فناوری چاپ سه بعدی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن اشاره به کشته شدن حدود 60 نفر در شهر شیکاگو توسط تفنگ هایی که دونالد ترامپ و همکارانش در انجمن ملی سلاح آمریکا خواهان گسترش استفاده از آن در میان مردم هستند، انگیزه و اهداف ترامپ و ثروتمندان آمریکا از چنین سرمایه گذاری هایی بر روی اسلحه را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

ارایه مجوز از سوی وزارت خارجه آمریکا به سازمان  Defense Distributedبرای انتشار مراحل تولید تفنگ با چاپگرهای سه بعدی، واکنش های مختلف نسبت به گسترش خشونت و تاثیرات استفاده و تولید سلاح ها با فناوری چاپ سه بعدی بر میزان خشونت در آمریکا از جمله محورهای مورد بحث در این زمینه خواهد بود.

در این برنامه همچنین رابطه ترامپ با رسانه ها مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد و در این راستا انتقاد رییس جمهور آمریکا از رسانه ها نسبت به گسترش اخبار کذب و جعلی بررسی خواهد شد.

همچنین در این بخش به بررسی نظرات کارشناسان در مورد تبحر ترامپ در تحریف واقعیت و جعل حقایق، راهکارهای رسانه ها برای مقابله با انتشار روزافزون خبرهای جعلی و نقش شهروندان آمریکایی در مقابله با انتشار این اخبار پرداخته می شود.

«ما مردم» شنبه 20 مرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان